شرکت شستا در خلخال سرمایه‌گذاری می‌کند


شرکت شستا در خلخال سرمایه‌گذاری می‌کند

اردبیل-ایرنا- سرپرست فرمانداری خلخال گفت:شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) 500 میلیارد ریال برای راه اندازی کارخانه تولید گرید دارویی در این شهرستان سرمایه‌‎گذاری می‌کند.

به گزارش ایرنا، مسعود یگانه روز سه‌شنبه در نشستی با مسئولان شرکت خاک چینی ایران از شرکت‌های زیرمجموعه شستا افزود: ۲ هکتار زمین مورد درخواست برای راه‌اندازی کارخانه گرید دارویی این شرکت آماده برای تحویل است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه راه‌اندازی کارخانه گریددارویی در خلخال و سرمایه گذاری شرکت شستا در این شهرستان از مصوبات سفر اخیر رئیس جمهوری به استان اردبیل است، کلیه استعلامات اداری برای راه‌اندازی این کارخانه با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی و پیش‌بینی اشتغال ۵۰ نفر انجام شده و فرمانداری خلخال برای هرگونه همکاری با مجری این طرح اعلام امالدگی می‌کند.

به گفته وی، پیشنهاد توسعه طرح تولید گرید دارویی از سوی شرکت خاک چینی ایران و درخواست ۱۰ هکتار زمین جدید برای راه اندازی معادن زیر مجموعه کارخانه تولید گریددارویی بحث جدیدی است که باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

در این جلسه یاشار محمد اوغلی مدیر توسعه و تحقیق شرکت خاک چینی ایران نیز اظهار کرد: برای راه اندازی طرح مورد نظر در خلخال نیاز به اجرای سه طرح اکتشاف معدن، استخراج و فراوری تولیدات معدنی غیر فلزی برای تولید گرید دارویی است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول