کنیا آماده  میزبانی از هیات های تجاری ایران است


کنیا آماده  میزبانی از هیات های تجاری ایران است

کرج - ایرنا - سفیر کنیا در تهران با مثبت ارزیابی کردن دیدار با مسوولان وزارت خارجه ایران و اتاق بازرگانی البرز از آمادگی کامل کشورش برای  میزبانی از هیات های تجاری جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز «جاشوا گاتیمو آگوتا» در دیدار مدیران و فعالان صنعت چای این کشور با مدیران ارشد اتاق بازرگانی البرز گفت : به دنبال گسترش تعاملات با ایران در زمینه های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اهمیت بررسی راهکارهای توسعه تعاملات تجاری میان ایران و کنیا و رفع چالش ها در این زمینه افزود: قصد داریم‌ نیاز بازار ایران به چای کنیا را تامین کنیم.

وی در ادامه سخنانش به رشد روابط تجاری دو کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم رهاورد این جلسات و دیدارها برای تجار ایرانی و کنیایی در زمینه های مختلف از جمله تعامل در صنعت چای با نتایج مثبتی همراه شود.

سفیر کنیا در تهران گفت: دولت کنیا همیشه برای همراهی و همکاری با تجار ایران‌ آماده است و امید داریم به زودی شاهد حضور هیات تجاری البرز به نایروبی باشیم تا گام‌ موثرتری در تقویت روابط تجاری میان ایران و کنیا حاصل شود.

"جاشوا گاتیمو آگوتا" افزود: به طور قطع سفر هیات های تجاری ایران و کنیا، معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌ های تولیدی و صنعتی دو کشور را درپی خواهد داشت و موجب گسترش روابط پایدار تجاری‌ بین ۲ کشور خواهد شد.

استان البرز دارای بیش از سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا