همایش بین‌المللی انتظار و تمدن نوین اسلامی در تبریز برگزار می‌شود


همایش بین‌المللی انتظار و تمدن نوین اسلامی در تبریز برگزار می‌شود

تبریز - ایرنا - همایش بین‌المللی انتظار و تمدن نوین اسلامی، اسفند ماه امسال همزمان با نیمه شعبان در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، این همایش در هشت محور اصلی با هدف ترویج فرهنگ انتظار در جامعه اسلامی و فرهنگ سازی هرچه بهتر معنا و مفهوم انتظار در جوامع امروزی برگزار می شود.

فرهیختگان و اندیشمندان می توانند با ارائه مقالات پژوهشی در محورهای چالش های آینده پژوهی انتظار، بحران های پیش روی انتظار (بحران معنویت، هدفمندی زندگی، رشد علم و افول معنویت، عزلت گزینی یا ولایت پذیری، فن آوری و افول هدفمندی)، فرهنگ آینده سازی و انتظار، خانواده مهدوی و استراتژی راهبردی در دوران غیبت (تقابل فرهنگ اصیل انتظار و ابتذال، شاخص های تربیت ایمانی انتظار، خانواده های آرمانی و تمدن ساز در زمان انتظار)، وظیفه گرایی و مسئولیت در زمان انتظار، رسالت ها و راهبردهای فرهنگی انتظار ۷- فرصت ها و تهدیدهای انتظار و زمینه سازی انتظار در مجموعه فقهی ولایت فقیه، مقاله های خود را از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس www.jamkaran.cnf.ir ارسال کنند.

کمیته علمی همایش، مقالات برگزیده شده را به صلاحدید خود در مجلات چاپ و منتشر خواهد کرد و از ارائه کنندگان قدردانی شایسته به عمل خواهد آمد و همچنین رتبه فرهنگی دانشگاه به مقالات برتر، تعلق خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا