انتشار کتاب تئوری طراحی بازی در جهاد دانشگاهی اردبیل


انتشار کتاب تئوری طراحی بازی در جهاد دانشگاهی اردبیل

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «تئوری طراحی بازی: یک فلسفه جدید برای درک بازی‌ها» را در در 6  فصل و 208 صفحه منتشر کرد.

این کتاب با رویکردی به حوزه فنی و مهندسی به ویژه علوم کامپیوتری و بازی‌های مرتبط با آن توسط دکتر کیت بارگان در سال 2013 به رشته تالیف درآمده و توسط دکتر سیدیاشار بنی‌هاشم و دکتر سیدعلیرضا بشیری‌موسوی از اعضای هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا به فارسی ترجمه شده است.

مولف در بخشی از این کتاب آورده است: بر خلاف ادبیات و موسیقی که بر پایه‌هایی استوار قرار دارند، تئوری طراحی بازی پیشرفت بسیار کمی داشته است. طراحان بازی هنرمندانی هستند که هرکدام فلسفه مخصوص به خود را برای ایجاد تفریح و لذت بیشتر بازی‌شان دارند، ممکن است که کتاب‌های محرک فکر همانند همین کتاب جرقه‌ای برای شروع یک انقلاب صنعتی در طراحی بازی باشد.

این کتاب در بخش‌های مجزایی به مواردی نظیر مفاهیم بازی، طراحی بازی، ما چگونه به اینجا رسیدیم، با استفاده از لنزها: بازی‌های ویدئویی و بازی‌های رومیزی و پیش‌بینی‌ها پرداخته است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب «تئوری طراحی بازی: یک فلسفه جدید برای درک بازی‌ها» که چاپ اول آن در پاییز 1400 با قیمت 500 هزار ریال عرضه شد با شماره 33749503-045داخلی 111 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403