فرمانده سپاه ناحیه چابهار: بسیج در کنار مردم و مسوولان است


فرمانده سپاه ناحیه چابهار: بسیج در کنار مردم و مسوولان است

چابهار - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه چابهار گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم و مسوولان هستند و در تمامی کارها با مشارکت و در سایه دوستی و محبت به مردم خدمت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، خدارحم سارانی روز سه‌شنبه در دیدار با مسوولان چابهار با بیان اینکه چابهار پایتخت دریایی و اقتصادی کشور نیازمند توجه بیشتر در بحث محرومیت‌زدایی است اظهار داشت: مسوولان باید خدمت کنند تا ماندگار شوند و همه باید بدانند عزت دنیوی و اخروی را با خدمت به مردم بدست می‌آوریم.

وی گفت: چابهار پایتخت دریایی و اقتصادی کشور شناخته می شود ولی فقیرترین مردم را دارد که بیشتر کارگر و کم درآمد هستند.

سرهنگ سارانی برقراری امنیت پایدار و خدمت به مردم را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این محدوده تجاری و اقتصادی دانست و اظهار داشت: مسوولان و اعضای شورای شهر نباید بخاطر دنیا و منفعت دنیایی به برخی مردم و یا نقاط خدمت نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه چابهار ادامه داد: مشکلات چابهار خیلی زیاد است و باید به اندازه‌ای خدمت کرد که شاهد توسعه باشیم.

سارانی بیان کرد: برای ایجاد وحدت به چابهار آمدم و برای پیگیری مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

خدمت به مردم از نکات مهم جمهوری اسلامی است

کورش محمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری چابهار نیز داشت: همه مسوولان چابهار با سوابق بسیجی شبانه روزی در خدمت مردم بوده و بی منت فعالیت می‌کنند و این از حسن‌های مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس جانانه دفاع کردند و برای آرمان‌های انقلاب جنگیدند و جوانان برومندی نظیر سبیل اخلاقی با ۱۱ سال و هشت ماه سن از بسیجیان نیکشهر جان خود را در این راه ارزشمند تقدیم انقلاب کردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: در هفته بسیج برنامه‌های خوبی در حال اجرا است که جا دارد از بسیجیان و دست اندرکاران این برنامه‌ها قدردانی شود.

محمدی افزود: فرمانده جدید سپاه چابهار با سوابق درخشان و آشنا به مسائل و مشکلات مردم خدمت را در چابهار آغاز کرده که برایش آرزوی موفقیت می کنیم.

به گزارش ایرنا تعدادی از مسوولان نیز انتصاب فرمانده جدید سپاه را تبریک و برای همکاری بیشتر با بسیج و سپاه اعلام آمادگی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو