مراسم یوم الله 9 دی با شکوه در استان تهران برگزار می‌شود


مراسم یوم الله 9 دی با شکوه در استان تهران برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به منظور معرفی بیش از پیش چهره فتنه‌گران و پاسداشت حضور مردم همیشه در صحنه، مراسم یوم الله 9 دی با شکوه هر چه تمامتر در استان تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله ۹ دی اظهار داشت: ایام حماسه ۹ دی، مناسبت مهمی است که چهره نفاق و نقش مهم و مؤثر مردم در مقابله با فتنه گران را به خوبی نمایان ساخت و باید به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.

وی اظهار داشت: موضوع اهمیت حماسه ۹ دی بر کسی پوشیده نیست چرا که در این روز مردم بار دیگر ثابت کردند که همواره پاسدار ارزش‌های اسلامی بوده و با تمام توان در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

محمودی تصریح کرد: در روز ۹ دی سال ۸۸ مردم همچون دیگر صحنه‌های حساس نظام، وارد میدان شده و با تمام توان از ولایت فقیه حمایت کرده و با خروش خود، بساط فتنه را جمع کرده و طومار آنان را در هم پیچیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام به بهانه‌های مختلف تلاش دارند تا جایگاه ولایت را هدف قرار دهند غافل از این که مردم ایران اسلامی، با تمام توان و قوا از جایگاه ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلمیانی، به تمام معنا ذوب و فانی در ولایت بود و این امر باعث شده تا همه افراد با هر گرایش سیاسی و جناحی به رشادت، ایثار و ولایتمداری ایشان اعتراف کنند و همین امر موجب محبوبیت این شهید سرافراز بین مردم ایران اسلامی و تمام آزادیخوهان جهان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید