بیانی: مشکل اصلی، کیفیت زمین‌هاست


بیانی: مشکل اصلی، کیفیت زمین‌هاست

مربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید تیمش اعتراضی به قضاوت فغانی در بازی با استقلال ندارد.

به گزارش ایسنا، شاهرخ بیانی، مربی نساجی سه‌شنبه شب در نشست خبری قبل از بازی با پیکان درباره این بازی اظهار کرد: در دیدار با استقلال بازی خوبی داشتیم و در خصوص داوری فغانی هیچ اعتراضی نکردیم و نمی‌کنیم چون فغانی بهترین داور ایرانی است.

او ادامه داد: این چند روزه ریکاوری خوبی کردیم و شرایط خوبی داریم. پیکان تیم جوان و دونده و پرتلاش است و امیدوارم بازی خوبی بکنیم و از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم.

بیانی افزود: ما بازی به بازی بهتر میشویم. اول فصل سخت است که بخواهیم با تیم‌های مدعی بازی کنیم. امتیازهای خوبی گرفتیم و فقط در برابر صنعت نفت به‌خاطر شرایط زمین نتوانستیم امتیاز بگیریم.

مربی نساجی در ادامه درباره کیفیت خوب نساجی در بازی گفت: ما در جدول به‌خاطر خوب بازی کردن امتیاز خوبی نگرفتیم اما بازی به بازی روند ما بهتر و بهتر خواهد شد.

بیانی با بیان این که فاصله کم بازی‌ها فشار به بازیکنان می‌آورد، بیان کرد: مشکل اصلی زمین بازی‌هاست، این زمین‌ها آسیب دیدگی‌ها را بیش‌تر می‌کند. تیم‌ها باید زمین‌ها را خوب کنند تا کیفیت بازی‌ها هم بهتر شود.

مجتبی ابراهیمی، مدیر رسانه نساجی هم در این نشست ضمن گلایه از سازمان لیگ اظهار کرد: انتظار داریم زمانی که میزبان هستیم تماشاگر بیاید نه این که زمانی که میهمان هستیم اعلام کنند که بازی ما با تماشاگر است.

ابراهیمی افزود: انتظار داریم تا فردا این اتفاق بیافتد و مثل بازی قبل که برابر استقلال لحظه آخری به ما اعلام کردند و هواداران ما نتوانستند به بازی با استقلال برسند، این بازی هم به ما اعلام شود تا هواداران ما بتوانند در ورزشگاه شهدای ساری حاضر شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا