توهین زشت افسانه پاکرو به ایرانی ها ! + فیلم تاسفبار خانم بازیگر


توهین زشت افسانه پاکرو به ایرانی ها ! + فیلم تاسفبار خانم بازیگر

رکنا:افسانه پاکرو بازیگر زن مشهور می گوید یکی از دلایلی که دیگر دوست ندارد در ایران کار کند فضول بودن مردم نسبت به همدیگر است.

افسانه پاکرو بازیگر زن در واکنش به اینکه چرا در سینمای ایران دوست ندارد فعالیتی داشته باشد می گوید : در خارج از کشور مردم در کار همدیگر دخالت نمی کنند ولی در ایران مردم (منظورش همکاران خودش) خیلی در کار همدیگر دخالت می کنند و دنبال حاشیه هستند.افسانه پاکرو ادامه می دهد : منظورش کل مردم ایران نیست ولی خب همانقدری که در کارت دخات می کنند برای من آزار دهنده است چون من خیلی آدم با نظمی هستم و دوست ندارد این اتفاق بیفتد. لازم به ذکر است که افسانه پاکرو مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده و افسانه پاکرو فعالیت هنری خودش (نقاشی ، مدلینگ، بازیگری) را هرچند به صورت اندک و محدود در همان ترکیه ادامه می دهد.

توهین زشت افسانه پاکرو به ایرانی ها ! + فیلم تاسفبار خانم بازیگر

فرار افسانه پاکرو از نگاه مردم

جالب است که برخلاف خیلی از مردم که بازیگر و هنرمند می شوند تا دیده شوند و به شهرت برسند افسانه پاکرو می گوید که از شهرت فراری است و دوست ندارد که وقتی به یک مکانی می رود همه او را بشناسند و می خواهد در آرامش زندگی کند. افسانه پاکرو میگوید دوست دارد مردم او را نشناسند تا بتواند راحت در شهر قدم بزند و در میان مردم باشد. البته این اظهارات او با واکنش برخی از مردم رو به رو شد و گفتند تو آنقدر شناخته شده نیستی که مانند مهران مدیری و ... نتوانی میان مردم باشی. وقتی به مترو بروی احتمال اینکه کسی آنجا تو را بشناسد خیلی کم است پس راحت باش ! افسانه پاکرو مدتی پیش در یک مصاحبه جنجالی به روابط و شاخص های نامشروع انتخاب بازیگر در سینمای ایران اشاره کرده بود. بازیگر زیبا و جذاب و بدون حاشیه که در سکوت به هنر می پردازد - افسانه پاکرو (متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز ) هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

توهین زشت افسانه پاکرو به ایرانی ها ! + فیلم تاسفبار خانم بازیگر

آیا افسانه پاکرو در ترکیه موفق شده است ؟

با اینکه افسانه پاکرو فعالیت زیادی در کشور ترکیه نداشته است (حتی برای مدلینگ) ولی طرفداران زیادی در ترکیه دارد که بیشتر علاقه مند به ظاهر جذاب او هستند. او فن پیج های ترکی زیادی دارد که تیکه های حضور در فیلم و سریال های او را برایش بازنشر می کنند و به ستایش زیبایی چهره اش می پردازند. یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت کرده بود و او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد. فارغ از تمامی حاشیه های فساد در سینما او می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و جذاب اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشید ! متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی تولید می شود (البته برخی از همین فیلم ها و سریال های آبکی فروش های چند میلیاردی دارند!

توهین زشت افسانه پاکرو به ایرانی ها ! + فیلم تاسفبار خانم بازیگر

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 2.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت