خلخال 69 شهید ورزشکار دارد


خلخال 69 شهید ورزشکار دارد

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: این شهرستان پس از انقلاب اسلامی 69 شهید گرانقدر ورزشکار بسیجی تقدیم نظام اسلامی کرده است.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی روز چهارشنبه در یادواره شهدای ورزشکار بسیجی خلخال افزود: آمار شهدای ورزشکار بسیجی خلخال حاکی از وجود فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه ورزشی منطقه است.

وی گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی واحد بسیج ورزشکاران برای گرامیداشت هفته بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او با گرامیداشت یاد شهدای والامقام جامعه بسیج ورزشی خلخال بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ، گلباران گلزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار ، اجرای مسابقات ورزشی و برگزاری مسابقات محله‌محور از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با هماهنگی هیات‌های ورزشی در حال اجرا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال بر لزوم پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: شهادت سردار شهید سلیمانی جبهه مقاومت را مقاوم کرد و مکتب و راه شهید سلیمانی تا ابد ادامه خواهد داشت.

او اظهارکرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام را نباید فراموش کنیم ، برگزاری چنین یادواره‌هایی برای تقویت ارزش‌های اعتقادی نیاز است.

او ادامه داد: در عرصه‌ای که دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف و روحیه بسیجی و نیز پیاده‌سازی جنگ روانی در بین نسل جوان و امروزی است باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در این برهه بیشتر از هر زمان دیگری مبنای کار قرار دهیم.

یادواره ۶۹ شهید ورزشکار شهرستان خلخال به همت واحد بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان با حضور هیات‌های ورزشی با محوریت شهید سیدموسی رحمانی اندبیلی و با رونمایی از کتاب بر سکوی افتخار زندگینامه این شهید برگزار شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت