لیگ NBA| میامی و پورتلند پیروز شدند/ شکست لس‌آنجلسی‌ها


لیگ NBA| میامی و پورتلند پیروز شدند/ شکست لس‌آنجلسی‌ها

تیم‌های بسکتبال شهر لس‌آنجلس در بازی صبح امروز خودخود در لیگ NBA مغلوب حریفان شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم نیویورک نیکس به لطف شروع طوفانی خود در کوارتر نخست بازی مقابل لس‌آنجلس لیکرز و محرومیت یک جلسه‌ای لبران جیمز، فوق ستاره لیکرز مقابل این تیم در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به پیروزی رسید.

راسل وستبروک با ثبت 31 امتیاز، 13 ریباند و 10 پاس گل برای لیکرز، ستاره زمین بود و ایوان فورنیه نیز 26 امتیاز برای نیکس کسب کرد.

لیکرز با 9 پیروزی و 10 شکست، تیم نهم جدول رده بندی کنفرانس غرب است و نیویورک با 10 پیروزی و 8 شکست در مکان ششم جدول کنفرانس شرق قرار دارد.

در دیگر بازی امروز که در حضور 17052 تماشاگر سالن مودا سنتر برگزار شد، تیم پورتلند با 32 امتیاز سی‌جی مک‌کالم و 25 امتیاز دیمین لیلارد مقابل میهمان خود دنور ناگتس به پیروزی رسید. جف گرین نیز 24 امتیاز برای دنور به دست آورد.

آخرین بازی امروز بین دو تیم دالاس موریکس و لس‌آنجلس کلیپرز برگزار شد که در وقت اضافه نخست به سود دالاس به پایان رسید. کلیپرز در وقت اضافه فقط یک امتیاز به دست آورد. لوکا دانچیچ 26 امتیاز، 9 ریباند و 9 پاس گل برای دالاس داشت و 31 امتیاز رجی جکسون به علاوه 26 امتیاز پل جرج نتوانست مانع از شکست کلیپرز شود.

لیگ NBA| میامی و پورتلند پیروز شدند/ شکست لس‌آنجلسی‌ها

نتایج بازی‌های صبح امروز به شرح زیر است:

دالاس 112 - کلیپرز 104 (وقت اضافه نخست)
میامی 100 - دیترویت 92
لیکرز 100 - نیویورک 106
دنور 100 - پورتلند 119

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا