90 هزار نفر در مراکز واکسیناسیون سپاه قزوین واکسینه شدند


90 هزار نفر در مراکز واکسیناسیون سپاه قزوین واکسینه شدند

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه در کنترل و مقابله با کرونا نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی استان داشت و 90 هزار نفر را در مراکز خود واکسینه کرد.

به گزارش ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان استان قزوین، اظهار داشت: در حوزه کرونا سپاه استان تاکنون ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار با توجه به‌ کمک خیران و مومنان قزوینی به نیازمندان تقدیم کرده که نشان دهنده اعتماد مردم به سپاه است.
این مسوول با تبریک هفته بسیج، اضافه کرد: هر ساله در سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) برنامه هایی برای تجلیل، تکریم و تبیین بسیج برنامه ریزی می شود و سپاه افتخار دارد با مشارکت همه مردم و مسوولان این برنامه ها را به نحو احسن برگزار می کند.
وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ برنامه در این هفته اجرا می شود، گفت: رزمایش جهادگران بسیجی یکی از برنامه های شاخص این هفته بود که با حضور یک هزار و ۸۲ گروه جهادی در استان برگزار شد و آنها برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم اعلام آمادگی کردند.
این مسوول با بیان اینکه رزمایش اقتدار بسیجیان از دیگر برنامه های مهم این هفته مبارک است، افزود: علاوه بر این برنامه ها افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی با ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار در این هفته رقم می خورد که تمامی آنها با مشارکت مردم انجام شده است.
سردار آتانی اضافه کرد: پروژه هایی که سپاه توفیق انجام آنها را دارد دخالت در کار پیمانکاران نیست و تمامی آنها در مناطق سخت گذر و برای برطرف کردن مشکلات آب کشاورزی و آشامیدنی، احداث پل و راه روستایی، اشتغال زایی و سلامت انجام می شود.
وی اظهار داشت: بیش ۱۶۵ واحد مسکونی از ابتدای سال جاری به نیازمندان تحویل شده که برخی از آنها برون استانی است و این خدمات با توکل بر خداوند متعال تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم تداوم خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان