تایید 14 پروپوزال در کارگروه پژوهش خوزستان


تایید 14 پروپوزال در کارگروه پژوهش خوزستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از تایید 14 پروپوزال پژوهشی با اعتبار یک میلیارد و 980 میلیون تومان خبر داد.

مهرداد نیکو در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری خوزستان که امروز (۳ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون با تایید کمیته دواری، ۱۴ پروپوزال با اعتبار یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر اعتبار داریم که باید پروپوزال‌هایی در این خصوص مورد تایید قرار بگیرند و در غیر این صورت، این اعتبار باید به سازمان برنامه و بودجه کشور عودت داده شود. ۲۵ دستگاه اجرایی که قبل طرح ارائه داده بودند می‌توانند تا دوشنبه هفته آینده طرح‌های خود را ارئه دهند تا ارزیابی انجام شود اما در صورتی که طرحی برای این اعتبار باقیمانده ارائه نشود، تنها عناوین مطرح‌شده تصویب و اجرا خواهند شد.

نیکو با اشاره به انتقاد برخی اعضای این کارگروه در خصوص عدم تایید پروپوزال‌های‌شان، بیان کرد: شاید دو عنوان مانند هم باشند اما در نهایت یکی از پروپوزال‌ها پس از بررسی داوران، تایید می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در خصوص نحوه داوری و تایید پروپوزال‌ها، گفت: بسیاری از داوران نسبت به انتشار اسامی خود حساس هستند. از یک طرف اعلام اسامی داوران ممکن است موجب برقراری ارتباط با داوران شود و از طرف دیگر مخفی بودن اسامی داوران نیز شبهه‌هایی ایجاد می‌کند. باید سبک‌سنگین کنیم و در صورت امکان سال آینده مانند هیات داوران مجلات، اسامی داوران را اعلام کنیم در غیر این صورت، همین روند ادامه می‌یابد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه ۱۴ پروپوزال با اکثریت آرا تایید شد. همچنین تصویب شد که هر دستگاه اجرایی تا دوشنبه هفته آینده یک طرح جدید ارائه دهد و در صورت عدم ارائه، طرح‌های مطرح‌شده تصویب خواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!