فرمانده سپاه خوزستان:بسیج در دفاع از ارزش های انقلاب پیشتاز است


فرمانده سپاه خوزستان:بسیج در دفاع از ارزش های انقلاب پیشتاز است

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت:بسیج در دفاع از ارزش های نظام و جهاد در راه اسلام استوار ایستاده و در عرصه های مختلف همواره پیشتاز بوده است.

به‌ گزارش ایرنا ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور چهارشنبه در آیین نمایش اقتدار بسیجیان در اهواز اظهار داشت: در این روز بسیجیان در ۲۸ نقطه با ظرفیت بیش از ۲۶ هزار بسیجی با تجمع و اجرای رزمایش بار دیگر قدرت و اقتدار خود را به رخ دشمنان کشاندند.

وی افزود: ۴۲ سال از تشکیل بسیج می‌گذرد و امروز نسل به نسل بعد از چهار دهه بسیج با همان اقتدار و سلحشوری از ارزش‌ها و کیان اسلام دفاع کرده و همچنان پای کار است.

فرمانده سپاه ولی عصر (ع) خوزستان با تقدیر از حضور پرشور عشایر غیور، بسیجیان دلاور و اقشار مختلف همچنین خواهران بسیجی و ورزشکاران در این همایش تصریح کرد: یکی از ماموریت های بسیج در استان خوزستان جذب، سازماندهی و آموزش در رده های مختلف است؛ سازماندهی بسیجیان در میدان‌های رزمی و دفاعی همچنین امدادرسانی ، تجهیز و توسعه پایدار حوزه‌های مقاومت از دیگر ماموریت های بسیج است.

وی بیان کرد:تشکیل گردان های سایبری ، تشکیل گروه های جهادی و کمک به مردم در حوادث طبیعی و غیر طبیعی ، ساخت منزل ، مدرسه و تعمیر منازل در مناطق محروم، اعزام گروه های پزشکی ، آبرسانی و ساخت خانه عالم از دیگر فعالیت های بسیج می باشد.

فرمانده سپاه ولی عصر (ع) خوزستان گفت: تاکنون ۳۱ مدرسه با ظرفیت ۱۱۵ کلاس درس و ۱۶۱ منزل مسکونی به همت بسیج در استان خوزستان ساخته شده همچنین تعمیر ۲۰ منزل مسکونی پایان یافته است.

وی انجام هشت هزار هکتار بیابان زدایی ، آبرسانی به روستاها، توزیع ۳۲۷ هزار بسته کمک معیشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا را از دیگر اقدامات بسیج در خوزستان برشمرد.

حضور مردم در صحنه گره‌گشای مشکلات است

همچنین استاندار خوزستان در این آیین گفت: بسیجیان یادآور رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که جا دارد یاد و خاطره آن ها را گرامی بداریم .

صادق خلیلیان افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) و خلف شایسته ایشان رهبر معظم انقلاب همچنین حضور مردم ولایت‌مدار به پیروزی رسید و صحنه جدیدی در تاریخ ایران اسلامی ایجاد کرد .

وی بیان کرد: نیروهای بسیجی در کنار مردم بسیاری از گره‌ها را باز کردند و در دفاع مقدس نیز ایران اسلامی با حضور نیروهای مردمی و رزمندگان اسلام به پیروزی رسید. امروز نیز برای اداره امور کشور حضور مردم در صحنه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: در شرایط حاضر در محاصره دشمن به سر می بریم اما بازهم می‌توانیم این محاصره را با اقتصاد مقاومتی و حضور مردم در صحنه بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام را محقق سازیم.

خلیلیان گفت: دولت مردمی و فساد ستیز با تکیه بر مردم و تدابیر شایسته مشکلات را به تدریج برطرف کرده و به زودی شاهد تحقق اهداف انقلاب اسلامی در حوزه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی خواهیم بود.

اجتماع بزرگ بسیجیان نواحی مختلف بسیج شهرستان اهواز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان ، رییس دادگستری استان ، جانشین قرارگاه ارتش در جنوب ، سازمان قضایی، نیروهای مسلح ،دادستان نظامی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا به مناسبت هفته بسیج جمعی از بسیجیان و فرماندهان سپاه استان خوزستان با حضور در یادمان شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ، نسبت به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کردند.

اجرای سرود حماسی ، حرکت‌های نمایشی توسط تکاوران بسیجی همچنین نمایشی از اقتدار نیروهای سپاه پاسداران در زمینه تجهیزات خودرویی و دفاعی از شاخص ترین برنامه های این اجتماع بزرگ بود.

در این آیین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج را قرائت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج