جزئیات آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 40 واحدی در غرب تهران + فیلم


جزئیات آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 40 واحدی در غرب تهران + فیلم

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار فردوس را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد:کرد:ساعت ۲۱:۲۲ شب گذشته یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار فردوس ، خیابان سازمان برنامه جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک مجتمع ۵ طبقه ۴۰ واحدی بود که زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند در طبقه سوم در یک واحد حدود ۸۰ متری آتش کاملا شعله ور بود و در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود.

دود هم طبقات را فرا گرفته بود. یک خانم و آقا جوان به همراه یک کودک یک ساله در این ساختمان بودند که به پشت بام رفتند، اما درب آنجا بسته بود و در دود گرفتار بودند که آتش نشانان آن‌ها را از دود نجات دادند و به مراکز درمانی انتقال دادند.

ملکی گفت:آتش خاموش شد و نیرو‌ها در حال ایمن سازی محل هستند. کارشناسان هم در حال بررسی علت حادثه هستند. در این گونه موارد در صورت نزدیک بودن به پشت بام به آنجا مراجعه کنید، در غیر این صورت به یک اتاق در بسته بروید و درز‌های در را با پارچه مرطوب بپوشانید تا دود کمتر سرایت کند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 6.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا