اکران جدیدترین فیلم نیکی کریمی در سینماهای مشهد


اکران جدیدترین فیلم نیکی کریمی در سینماهای مشهد

فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی از امروز همزمان با سراسر کشور به لیست‌ اکران سینماهای مشهد اضافه شد.

جدیدترین ساخته نیکی کریمی که در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ پنج رشته و فیلم برگزیده منتقدان ماهنامه فیلم شد از چهارشنبه، ۳ آذر ماه، همزمان با سراسر کشور در پنج سینمای مشهد شامل پردیس سینمایی هویزه، پردیس سینمایی اطلس، سینما ویلاژتوریست، سینما آفریقا و سینما سیمرغ اکران می‌شود. همچنین پردیس سینمایی گلشن مشهد از فردا این فیلم را نمایش می‌دهد.

داستان فیلم «آتابای» درباره مردی میانسال به نام کاظم است که در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می‌کند. او که دانشجوی معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده، پس از یک شکست عاطفی از دانشگاه انصراف داده و به زادگاه خودش برگشته‌ است. خواهرش در جوانی خودسوزی کرده‌ است و پس از آن مسئولیت سرپرستی و تربیت پسر خواهرش با اوست. حالا آیدین به سن نوجوانی رسیده و او خود را در تربیت او ناتوان می‌بیند و با این حال به شدت به او علاقمند است. از سوی دیگر رابطه او با دوست قدیمی‌اش به نام یحیی دچار چالش شده‌است. در این میان، حضور دو خواهر که آتابای کار ساخت ویلا برای پدر آن‌ها را به عهده دارد، شرایط تازه‌ای را رقم می‌زند و او به سیما دختر بزرگ خانواده علاقه‌مند می‌شود، اما در بیان این علاقه به او تردید دارد و سرانجام این عشق ... .

از بازیگران این فیلم می‌توان به هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه‌لقا می‌نوش، معصومه ربانی‌نیا و میر مجید حسینی اشاره کرد. حسین‌ علیزاده نیز موسیقی متن فیلم را ساخته و هادی حجازی‌فر نویسندگی آن را برعهده داشته است.

علاقه‌مندان به «آتابای» می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت با انتخاب سینما، سانس و صندلی مورد نظر خود به تماشای این فیلم بنشینند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!