چگونه صرافی رمزارز خوب را تشخیص دهیم؟


چگونه صرافی رمزارز خوب را تشخیص دهیم؟

با توجه به بازار داغ این روزهای ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی خوب و چگونگی تشخیص آن به یک دغدغه تبدیل شده است.

اقتصاد آنلاین – شیرکو سهرابی؛ امروزه صرافی دیجیتال در میان مردم بسیار پرکاربرد است و افراد زیادی به آن ها مراجعه می‌کنند. صرافی‌های دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. صرافی‌های دیجیتال مانند بانک‌ها عمل می‌کنند، مردم سرمایه‌های خود را به آنها می‌سپارند، سپس از طریق این صرافی‌ها خرید و فروش ارز دیجیتال، معامله، تجارت و سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام می دهند. به همین دلیل مانند بانک‌ها نیز باید مورد اطمینان مردم باشند. صرافی‌های ارز دیجیتال برخلاف بانک‌ها به صورت فیزیکی فعالیت ندارند و تنها در شبکه بلاکچین فعالیت می‌کنند. امروزه پیدا کردن صرافی که مورد اعتماد و اطمینان باشد بسیار اهمیت دارد و موضوعی است که باید قبل از مراجعه به آن به تحقیق و بررسی کاملی بپردازید؛ زیرا اگر بدون شناخت به آنها مراجعه کنید، ممکن است همه سرمایه خود را از دست بدهید.

وارد سایت coin360 شوید

بعد از ورود به سایت مطابق شکل زیر روی ایکون exchanges کلیک کنید.

چگونه صرافی رمزارز خوب را تشخیص دهیم؟

همان‌طور که در شکل بالا مشاهد می کنید، تمام صرافی‌های شناخته شده که حجم معاملات نسبتا معقولی دارند در این صفحه آورده شده است. اگر توجه کرده باشید این صرافی‌ها به دو نوع تقسیم شده‌اند. صرافی‌های شماره یک دارای اعتبار بسیار بالایی هستند و توسط سایت بسیار معتبر coin 360 تایید شده‌اند. اما در مقابل، صرافی‌های شماره دو را می‌بینیم که توسط این سایت هنوز تایید نشده‌اند. در شکل زیر مشاهد می‌کنیم که متاسفانه دو صرافی کوکوین و کوینکس که هم اکنون بسیاری از ایرانی‌ها در آنها فعالیت می‌کنند، در این لیست قرار دارند.

چگونه صرافی رمزارز خوب را تشخیص دهیم؟

شما تنها از طریق این راه ساده می توانید مسیر انتخاب خود را راحت‌تر کنید و در صورتی که توانایی ورود به صرافی‌های شماره یک را ندارید( مثلا به دلیل تحریم و ...)، در این صورت می‌توانید از بین صرافی‌های شماره دو طبق معیارهای زیر یکی را انتخاب کرده و معاملات خود را شروع کنید.

روش های تشخیص برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال

بازار ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک پلتفرم مبادلات ارز دیجیتال، اکنون یک فرصت عالی برای تجارت و سودآوری است. با رشد روزافزون ارزهای رمزنگاری شده و افزایش پذیرش گسترده مردم، افراد بهتر می‌توانند یک صرافی دیجیتال را برای خرید و فروش دارایی‌های خود انتخاب کنند. ویژگی‌های بسیاری برای انتخاب این صرافی‌ها وجود دارد و همچنین صرافی‌های برتری که در جهان مشهور هستند، معمولا هزینه کارمزد کمی از کاربران دریافت می‌کنند. در ادامه ، ۷ ویژگی بارز یک صرافی دیجیتال مناسب آورده شده است:

امنیت بالا و اصالت چندین ساله کیفیت و سرعت در ارائه خدمات تعداد بالای توکن‌ها و رمزارزهای پیشتیبانی شده هزینه کارمزد پایین حجم معاملات بالا طراحی ساده و مناسب برای همه افراد پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و مناسب

در متن بالا برای شما ۷ مورد از ویژگی‌های یک صرافی خوب را عنوان کردیم. البته این موارد تنها برخی از معیارهای اصلی یک صرافی خوب بودند. اما موضوعی که اهمیت دارد این است که بیش‌تر از هر چیز شما باید صرافی را برای انجام معاملات خود انتخاب کنید که تطابق بیش‌تری با نیازها و خواسته‌های شما داشته باشد. ممکن است هر فرد انتظاراتی که از یک پلتفرم ارز دیجیتال دارد با فرد دیگر متفاوت باشد به همین دلیل نمی‌توان یک صرافی بین‌المللی یا داخلی را به عنوان یک صرافی خوب معرفی و افراد را تشویق به عضویت و فعالیت در آن صرافی کرد.

برای انتخاب یک صرافی، فاکتورهای مختلفی را درنظر بگیرید، سپس انتخاب کنید. همه فاکتورهای امنیتی، نحوه برخورد آنها با کاربران، چگونگی ساخت شبکه و تجربه کاربری صرافی مورد نظر را بررسی کنید. بسیار دقت کنید که همه گزینه‌هایی که می‌خواهید، یک صرافی داشته و از لحاظ امنیتی نیز در طولانی مدت کاملا ایمن باشد. از مراجعه به صرافی‌های مختلف و بررسی آنها ترس نداشته باشید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دل شیدایی