جولان هیوندای i30 N DCT مدل 2022 در اتوبانها
هاچبک تند و تیز هیوندای i30 N آماده حضور در اتوبانهای آلمان برای به رخ کشیدن سرعت و شتابش بوده است. این خودرو از زمان معرفی در سال 2017 تاکنون به یکی از گزینههای ایده آل در کلاس خود بدل شده و میتوان آن را جزو بهترین هاچبک های دنیا دانست. این خودرو از فرمول … The post جولان هیوندای i30 N DCT مدل 2022 در اتوبانها...
هاچبک تند و تیز هیوندای i30 N آماده حضور در اتوبانهای آلمان برای به رخ کشیدن سرعت و شتابش بوده است. این خودرو از زمان معرفی در سال ۲۰۱۷ تاکنون به یکی از گزینههای ایده آل در کلاس خود بدل شده و میتوان آن را جزو بهترین هاچبک های دنیا دانست. این خودرو از فرمول سنتی هاچبک های اسپورت استفاده کرده هرچند یک تعویض وجود داشته و بجای گیربکس ۶ سرعته دستی از گیربکس جدید ۸ سرعته دوکلاچه در آن استفاده شده است. نسخه اتوماتیک i30 N در جاده چه عملکردی خواهد داشت؟ بیایید با یکدیگر این را بفهمیم.
محصول اسپورت هیوندای از فرمول آشنا و مدرن هاچبک های داغ استفاده میکند. اول شما یک هاچبک دوستدار خانواده را انتخاب کرده سپس پیشرانه توربوی قوی را در دل آن نصب نموده و نهایتاً تنظیمات خاص سیستم تعلیق و ترمز را اعمال میکنید تا یک پکیج پرفورمنس عالی ایجاد شود. هیوندای i30 N بر پایه مدل استاندارد بنا شده و پیشرانه ۲ لیتری توربوی آن قدرت ۲۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متری تولید میکند. این نیروگاه آهنین با گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته دوکلاچه جدید همکاری میکند. همچنین دیفرانسیل لغزش محدود نیز برای کمک به توزیع نیرو در چرخ ها وجود دارد که کمک زیادی به این کوچولوی تند و تیز میکند.
هیوندای میگوید استفاده از گیربکس اتوماتیک جدید باعث شده این خودرو شتاب ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیهای داشته باشد که ۲.۱ ثانیه سریعتر از نسخه دستی i30 N است. گیربکس دوکلاچه موردبحث همچنین از عملکرد اوربوست خاص هیوندای سود میبرد. این حالت باعث میشود قدرت خودرو به مدت ۳۰ ثانیه بیشتر شود. در کل باید گفت هیوندای i30 N یک هاچبک هیجانانگیز است که قدرت بسیار خوبی دارد و خریداران را راضی میکند.