استاندار: تحول در البرز با اتکا بر ظرفیت ها ایجاد شود


استاندار: تحول در البرز با اتکا بر ظرفیت ها ایجاد شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: مردم در انتظار کارهای خوب و ملموس هستند از این رو باید با اتکا به ظرفیت های داخلی استان و شهرستان ها منشا تحول و پیشرفت باشیم.

مجتبی عبداللهی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نظرآباد افزود: تلاش ها برای خدمت به مردم مهمترین اصل دولت مردمی سیزدهم است.

وی با بیان اینکه نظرآباد، شهرستانی شهید پرور و مذهبی است، ادامه داد: این شهرستان حدود ۳۰۰ شهید و تعداد زیادی را در دل خود جای داده از این رو باید با روحیه مضاعف انقلابی و جهادی به این مردم خدمت کنیم.

عبداللهی گفت: باید روح همدلی، وحدت و انسجام در البرز حاکم شود چراکه در سایه این هم افزایی ها و تعاملات می توانیم با کیفیت بیشتری به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: گذشت، جانفشانی ، ایثار و برخورد اسلامی باید بیش از پیش در جامعه ترویج و نهادینه شود تا بتوان مسیر خدمت را هموار کرد.

استاندار البرز اضافه کرد: تمام شهرستان های البرز دارای ویژگی های خاصی است ولی باید بسیاری از زیرساخت ها ارتقا یابند تا بتوان بهره برداری لازم را از فرصت ها داشت.

وی گفت: اکنون اقتصاد البرز در وضعیت خوبی است اما باید ارتقا یابد و در ابعاد مختلف تولید، صنعت، صادرات و به ویژه کشاورزی که از تکالیف محوله از سوی رییس جمهوری است، تحول ایجاد کنیم.

عبداللهی افزود: در بودجه ریزی سال ۱۴۰۱ استانداری ها و به تبع آن فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی اختیارات بیشتری خواهند داشت.

وی گفت: در چشم انداز سال ۱۴۰۱ باید رشد اقتصادی هشت درصد محقق شود ولی با توجه به ظرفیت های البرز، انتظار می رود که فراتر از این هدف باشیم.

استاندار البرز افزود: به طور طبیعی شهرستان ها با مشکلات و کمبودهایی که اغلب آنها در حوزه زیرساختی است، مواجه هستند از این رو تمامی مسوولان دستگاه ها را برای برنامه ریزی و حل مشکلات به شهرستان ها خواهیم آورد.

عبداللهی بیان داشت: فرمانداران باید برنامه و چشم انداز چهارساله ترسیم کنند و برش های سالانه را نیز مشخص نمایند تا بر این اساس سنجش و نظارت شوند.

وی گفت: بی شک بخش بزرگی از حل مشکلات اجتماعی در گرو حل موانع اقتصادی است چرا که اگر مشکلات معیشتی مردم حل شود ناگزیر، گره های اجتماعی نیز گشوده خواهد شد.

استاندار البرز افزود: باید در استان درآمدزایی کنیم تا به مرور مردم از این امر بهره مند شوند.

عبداللهی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که با استفاده از فناوری های روز دنیا کشاورزی را در استان البرزتوسعه دهیم.

وی افزود: به طور قطع عملکردها را رصد و نظارت می کنم تا پویایی و حرکت در مسیر کسب رضایتمندی مردم به واقع محقق شود.

استاندار البرز گفت: شفافیت، مسوولیت پذیری و پاسخگویی مهمترین مولفه های حکمرانی مطلوب است که باید با جدیت مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: تمام مدیران و مسوولان استان باید دیدار چهره به چهره با مردم را در برنامه هفتگی خود داشته باشند و با نگاه مثبت به چاره اندیشی و حل مسایل مردم بپردازند.

عبداللهی گفت: قرارگاه اجتماعی در استانداری و تمام شهرستان های استان با هدف ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و شناسایی افراد نیازمند تشکیل می شود و محله به محله جریان خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...