ابتکارات کانون‌های مساجد برای دوره پانزدهم مسابقات مدهامتان/مشارکت بیش از 2 هزار نفر در دو هفته اول


ابتکارات کانون‌های مساجد برای دوره پانزدهم مسابقات مدهامتان/مشارکت بیش از 2 هزار نفر در دو هفته اول

تبلیغات چهره به چهره، ترویج طرح سفیر مدهامتان، دعوت چهره‌های قرآنی از بچه‌های مسجد و انتشار تیزر و عکس‌نوشته ازجمله اقدامات کانون‌های مساجد برای جذب حداکثری به پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با آغاز مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شاهد فعالیت های متنوع کانون های فرهنگی هنری مساجد برای افزایش مشارکت اعضای کانون در این دوره از مسابقات هستیم.

بنابر این گزارش، مشارکت خانوادگی در مسابقات، تبلیغات چهره به چهره، ترویج طرح سفیر مدهامتان، دعوت چهره های قرآنی از بچه های مسجد برای شرکت در مسابقات در کنار تبلیغات فضای مجازی و انتشار تیزر و عکس‌نوشته از جمله این اقدامات است.

همچنین، بسیاری از کانون ها نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، امکان برگزاری حضوری این دوره از مسابقات را در مسجد خود فراهم کرده و فیلم اجرای شرکت کنندگان را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می کنند.

این اقدامات تا حدقابل قبولی موثر واقع شده و مشارکت حداکثری اعضای کانون‌های مساجد در این دوره از مسابقات را به همراه داشته است به گونه ای که با گذشت حدود دو هفته از شروع مسابقات بیش از ۲۱۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند و پیش بینی می شود تا پایان مهلت شرکت در مسابقات ( ۳۰آذرماه) این روند افزایشی ادامه داشته باشد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!