بسیج خواهران در مساجد فرصت حضور سازنده اجتماعی بانوان را فراهم کرد


بسیج خواهران در مساجد فرصت حضور سازنده اجتماعی بانوان را فراهم کرد

حجت‌الاسلام بنی‌‌هاشمی با بیان اینکه بسیج خواهران مساجد از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است و در افزایش حضور سازنده اجتماعی بانوان در جامعه نقش دارد، گفت: بانوان بسیجی در مسجد آشتیانی‌ها بسیار فعال هستند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جلال بنی هاشمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه طی 15 سال حضور در مسجد آشتیانیها (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، کوچه شهید درخشان) شاهد فعالیت های خوب بسیجیان خواهر و برادر در این مسجد بوده است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، مدیریت مسجد را بر عهده امام جماعت می دانند بنابراین بسیجیان عزیز و خدوم و مخلص همیشه خود را با ائمه جماعات هماهنگ می کنند.

امام جماعت مسجد آشتیانیها افزود: الحمدالله بسیجیان این مسجد در انجام کارهای مختلف خود با امام جماعت مشورت می کنند و این موضوع را خواهران بسیجی بیشتر رعایت می کنند. برادران بسیجی که همگی انقلابی و متدین هستند نیز سعی دارند در برنامه های خود با ما مشورت کنند و توقع می رود این کار با بیشتر انجام دهند هرچند گاهی نبود این هماهنگی می تواند مشکل‌زا باشد.

وی اضافه کرد: پایگاه مقاومت بسیج مسجد آشتیانیها در اجرای برنامه ها در مناسبت های مذهبی و ملی و انقلابی بسیار فعال عمل می کند و چندین بار نیز از امام جماعت این مسجد برای حضور در جلسات شان دعوت به عمل آوردند که نشان دهنده احترام متقابل میان ارکان این مسجد بسیار فعال در سطح منطقه است.

بنی هاشمی در ادامه با بیان اینکه وحدت میان همه کسانی که در مساجد تلاش می کنند ضروری است و این موضوع در مسجد آشتیانیها نیز به خوبی مشاهده می شود، اظهار کرد: ان شاء الله این موضوع از سوی بسیجیان و هیئت امنا و خادمان همه مساجد در هماهنگ کردن برنامه های شان با ائمه جماعات دیده شود.

وی در پایان با تشکر ویژه از بسیجیان خواهر مسجد آشتیانیها در هماهنگ کردن همه برنامه های شان با امام جماعت این خانه خدا و اینکه و هر هفته جلسات آموزش قرآن و معارف و احکام دینی برگزار می کنند، گفت: بسیج خواهران مساجد از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی در افزایش حضور اجتماعی سازنده بانوان در سطح جامعه است، امیدواریم بسیج براداران نیز بیش از گذشته این رویه تعامل با امام جماعت را در پیش بگیرند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان