فعالیت های مشترک فرهنگی در جلیل آباد پیشوا بررسی شد


فعالیت های مشترک فرهنگی در جلیل آباد پیشوا بررسی شد

در دیدار طاهری با عبداله میرزائی شهردار جلیل آباد، فعالیت های مشترک فرهنگی بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در این دیدار طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف با مشارکت دستگاه ها و ارگان ها به سر انجام خوبی خواهد رسید و در اصل بهره اصلی را مردم عزیز از این موضوع خواهند برد، چرا که کارهای مشارکتی با توان و قدرت بهتری برگزار می شود و در نتیجه کیفیت بهتری را خواهد داشت.

همچنین طاهری در این دیدار صمیمی پیشنهاد برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری اعم از موسیقی، نمایش و هنرهای تجسمی را داد و بیان کرد: تمامی فعالیت هایی که با همکاری دو ارگان در شهر جلیل آباد برگزار گردد در نهایت خروجی آن برای رفاه و استفاده مردم عزیز این شهر خواهد بود و تمام تلاش ما رضایت مردم است.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی خود را به منظور اخذ مجوز موسسات فرهنگی و هنری، قرآنی، آموزشگاه های آزاد هنری و ... را برای علاقمندان واجد شرایط اعلام می کند و همچنین از هنرمندان دارای اثر و نویسندگان، شاعران و نخبگان فرهنگی و هنری حمایت خواهد کرد.

در ادامه میرزائی شهردار جلیل آباد از پیشنهادات طاهری استقبال کرد و گفت: در راستای اینگونه فعالیتها شهرداری از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و در انجام امور مشارکتی نیز کمال همکاری را خواهد داشت.

همچنین شهردار جلیل آباد درخواست تاسیس نمایندگی این اداره را در شهر جلیل آباد داد تا مردم به جهت مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نخواهند مسیر زیادی را طی نمایند و دسترسی آسان تری داشته باشند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟