برگزاری نمایشگاه کتاب جوان و نوجوان در پیشوا


برگزاری نمایشگاه کتاب جوان و نوجوان در پیشوا

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان پیشوا، نمایشگاه کتاب جوان و نوجوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان هران خبرگزاری شبستان این نمایشگاه به همت کانون آینده سازان انقلاب اسلامی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری پیشوا برگزار گردید.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور جمعی از دانش آموزان و جوانان و نوجوانان علاقمند به کتاب و کتاب خوانی و شهردار، طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و ادب در محل خانه فرهنگ شهرداری پیشوا برگزار گردید.

طاهری در این افتتاحیه توضیحاتی را در رابطه با کتب به نمایش گذاشته شده داد و در رابطه با اهمیت کتاب خوانی سخنانی را ارائه نمود و عنوان داشت: کتاب می تواند مسیر زندگی انسان را به سمت پیشرفت و فرزانگی هدایت کند و موجب رشد و تکامل انسان شود و کیفیت بهنری به عملکرد و زندگی بخشد.

این نمایشگاه از امروز به مدت دو هفته از ساعت 9 الی 16 باز می باشد و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید و با تخفبف ویژه خرید نمایند.

در این نمایشگاه کتبی با موضوعات ادبیات، اقتصاد، دینی، اجتماعی، حسابداری، تاریخی، کودک و نوجوان، تازه های کتاب در معرض دید عموم به نمایش و فروش گذاشته شده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق