العاروری: قدس دریچه اطمینان مسئله فلسطین است


العاروری: قدس دریچه اطمینان مسئله فلسطین است

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قدس دریچه اطمینان مسئله فلسطین است و همچنان انگیزه و عاملی برای مقاومت و محرک همه و وعده‌گاه آزادگان خواهد بود و کسی نمی‌تواند از آن چشم‌پوشی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قدس دریچه اطمینان مسئله فلسطین است و همچنان انگیزه و عاملی برای مقاومت و محرک همه و وعده‌گاه آزادگان خواهد بود و کسی نمی‌تواند از آن چشم‌پوشی کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صالح العاروری در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای الاقصی ملت فلسطین را به دفاع از قدس و مسجد مبارک الاقصی تا آزادسازی کامل آن از لوث اشغالگری دعوت کرد.
العاروری همچنین تاکید کرد که امت باید در خدمت قدس باشد و برای آزادی آن تلاش کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که مایه افتخار حماس است که شهید فادی ابو شخیدم مجری عملیات استشهادی قدس از اعضای این جنبش بود. العاروری گفت که او جزو نگهبانان و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی بود.
صالح العاروری اظهار داشت که عزم و اراده ملت فلسطین روز به روز با مقاومت جزم‌تر می‌شود و ما باید برای دفاع از مسجد الاقصی و قدس جان خود را هم فدا کنیم.
وی از تشکیلات خودگردان نیز خواست مسئله قدس را در راس اولویت‌های خود قرار دهد، زیرا اگر قدس از دست برود، دیگر وجود فلسطینیان نیز هیچ ارزشی نخواهد داشت.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)