آغاز ساخت صحن امام حسن(ع) در آستان مقدس حسینی اعلام شد


آغاز ساخت صحن امام حسن(ع) در آستان مقدس حسینی اعلام شد

بخش پروژه های مهندسی و فنی در آستان مقدس حسینی زمان آغاز ساخت صحن امام حسن مجتبی(ع) در ضلع جنوب شرقی حرم امام حسین(ع) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین0ع)، بخش پروژه های مهندسی و فنی وابسته به آستان مقدس حسینی اعلام کرد: صحن امام حسن مجتبی(ع) در ضلع جنوب شرقی به سمت باب القبلة از حرم حسینی نخستین نقطه مهم برای توسعه در مجاورت منطقه بین الحرمین به شمار می آید.

« مهندس حسین رضا مهدی» رئیس این بخش گفت: ساخت صحن امام حسن مجتبی(ع) در دوماه آینده وارد فاز اجرایی می شود. مراحل فعلی کار در مرحله تخریب و از بین بردن اراضی گرفته شده و تملک اراضی بیشتر است.

وی ادامه داد: هدف از ساخت این صحن ایجاد فضایی به مساحت 100 هزار متر مربع برای خدمت به زایران است. این صحن شامل فضاهای عبادی، خدماتی، فکری و فرهنگی است. صحن جدید از موقعیت جغرافیایی مهمی برخوردار است. این صحن در مجاورت باب قبله حرم امام حسین(ع) منتهی به ضلع شرقی تا خیابان امام علی(ع) قرار دارد.

آستان مقدس امام حسین(ع) از طریق بخش پروژه های مهندسی و فنی کار ساماندهی و توسعه جاده های نزدیک صحن شریف را به منظور اسکان بیشتر زایران و ارایه بهترین خدمات به آنها در مراسم های میلیونی در کربلای معلی فعالیت می کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)