شناسایی 93 بیمار جدید کرونایی در خوزستان


شناسایی 93 بیمار جدید کرونایی در خوزستان

اهواز - ایرنا - رییس مرکز بهداشت خوزستان از شناسایی 93 بیمار کرونایی با علائم خفیف طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا دکتر سیدمحمد علوی بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: با تلاش جمعی صورت گرفته، در شبانه روز گذشته وضع باثباتی را در بیمارستان ها و مراکز جامع خدمات سلامت استان داشتیم به نحوی که فقط هشت بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۲ بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست دادند افزود: امیدواریم با استقبال بیشتر مردم، سرعت پیشرفت واکسیناسیون در استان افزایش یابد.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تمام افرادی که زمان تزریق نوبت دوم واکسنشان فرار رسیده باید هر چه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند همچنین افراد اعلام شده ای که باید نوبت سوم واکسن را دریافت کننند حتما به این امر مهم اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در کشورهای اروپایی موج بیماری در حال شکل گیری است باید هوشیار باشیم تا از موج جدید در استان مصون بمانیم.

علوی گفت: میران رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خوزستان به شدت کاهش یافته که این موضوع نگران کننده است. تقویت طرح شهید سلیمانی یکی از موثرترین راه ها برای جلوگیری از بیماری بوده لذا انتظار داریم که نسبت به این طرح اهتمام بیشتری شود.

اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۲۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!