15 میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو کشف شد


15 میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ماکو کشف و بک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی ماکو در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شخصی در زمینه قاچاق لوازم خانگی، رسیدگی سریع به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات لازم، محل فعالیت متهم در بازار ماکو را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی محل مورد نظر را بازرسی کردند که در این بازرسی، ۳۳ دستگاه یخچال، ۲۴ دستگاه ماشین ظرفشویی و ۲۰ دستگاه تلویزیون رنگی به صورت قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار خرم نیا افزود: در این راستا یک مغازه پلمب و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سردار خرم نیا ضمن هشدار به قاچاقچیان که پلیس بدون اغماض با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، اظهار داشت: مردم استان برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری با پلیس همکاری کنند و موارد مشکوک در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی همچون اختلاس، جرایم بانکی، زمین خواری، فرار مالیاتی و پولشویی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی استان بوده و برخورد قاطع با مجرمان این حوزه در دستور کار این پلیس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس