25میلیارد تومان به طرح‌های آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت


25میلیارد تومان به طرح‌های آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

گچساران- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های حوزه آب وفاضلاب این استان در سال جاری اختصاص یافته است.

اسفندیار برخه روز پنجشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا در باشت اظهار داشت : امسال ۷۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۳۰ طرح حوزه آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده بود که تاکنون ۳۳ درصد آن اختصاص یافته است.

وی همچنین از پیش بینی ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل ۲ طرح تصفیه خانه چرام و اصلاح شبکه آب شهر یاسوج در سفر مهرماه سالجاری رییس جمهوری به استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این میزان ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه آب شهر یاسوج در نظر گرفته شده است.

برخه با اشاره به مشکلات زیرساخت های شبکه آب در این شهر و هدر روی این مایع حیاتی تاکید کرد: اجرای طرح اصلاح شبکه آب شهر یاسوج مورد تاکید رییس جمهوری است و هم اکنون سه پیمانکار برای انجام عملیات اجرایی این طرح در حال فعالیت هستند.

برخه عنوان کرد: همچنین در سفر رییس جمهوری ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه شهر چرام پیش بینی شده است.

وی با یادآوری اینکه طرح تصفیه خانه چرام ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیان کرد: این میزان اعتبار برای تکمیل این طرح مهم در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد درباره تصفیه خانه شهر باشت هم گفت: تاکنون ۱۵ کیلومتر اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ردیف اعتباری تصفیه خانه باشت در سال جاری حذف شده است تاکید کرد: به دنبال اخذ اعتبار از محل ماده ۲۳ برای این طرح هستیم که ۸۰ درصد از مراحل آن انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عامل چاقی مردان و زنان یکسان است؟