حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام | چگونه ارور We Limit How Often را برطرف کنیم؟


حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام | چگونه ارور We Limit How Often را برطرف کنیم؟

اگر میزان فعالیت شما در اینستاگرام از حد معینی عبور کند، دسترسی شما به امکانات برنامه محدود می‌شود. با این حال راهکارهای متعددی وجود دارند که می‌توانید برای حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام از آن‌ها کمک بگیرید. حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام صاحبان اینستاگرام برای محافظت از کاربران و سالم نگه داشتن پلتفرم […]

حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام

صاحبان اینستاگرام برای محافظت از کاربران و سالم نگه داشتن پلتفرم خود، قوانین و محدودیت‌های بسیاری را وضع کرده‌اند. نادیده گرفتن این محدودیت‌ها عواقب ناخوشایندی دارد که یکی از آن‌ها لیمیت شدن است؛ بدان معنا که کاربر تا چند ساعت امکان پست گذاشتن، لایک کردن، ارسال کامنت و موارد مشابه را ندارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا چند روش مؤثر برای حل مشکل لیمیت شدن و رفع خطای We Limit How Often را به شما معرفی کنیم.

تغییر دادن رمز عبور پروفایل اینستاگرام

در اکثر مواقع می‌توانید با تغییر دادن پسورد پروفایل، محدودیت اینستاگرام را دور بزنید. برای این کار باید وارد قسمت تنظیمات یا همان Settings اینستاگرام شده و به ترتیب گزینه‌های Security و Password را بزنید. سپس پسورد فعلی و پسورد جدید را وارد کرده و تیک آبی بالای صفحه را لمس کنید. در پایان از حساب کاربری خود خارج شده و مجددا با پسورد جدید وارد اکانت شوید.

حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام | چگونه ارور We Limit How Often را برطرف کنیم؟

حذف پست یا استوری اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید که خطای مذکور به علت انتشار پست یا استوری رخ داده، بهتر است آن را از صفحه خود حذف کنید تا اوضاع هر چه سریع‌تر به حالت عادی بازگردد.

گزارش مشکل به بخش پشتیبانی اینستاگرام

یک روش مؤثر دیگر برای حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام ، ارسال پیام به بخش پشتیبانی است. برای این کار کافی است به قسمت تنظیمات اپلیکیشن رفته و به ترتیب روی گزینه‌های Help و Report a Problem ضربه بزنید. حال مشکل خود را به صورت مختصر تایپ کنید و در پایان گزینه Submit (واقع در گوشه راست و بالای صفحه) را بزنید.

حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام | چگونه ارور We Limit How Often را برطرف کنیم؟

استفاده از اکانت اینستاگرام جدید

اگر واقعا باید یک پیام ضروری را به دایرکت کاربران فرستاده و یا پست جدیدی را به اشتراک بگذارید، بهتر است یک اکانت پشتیبان داشته باشید. این راه حل موقتی است اما باعث تداوم ارتباط شما با کاربران می‌شود.

شما چه روش دیگری را برای حل مشکل لیمیت شدن در اینستاگرام پیشنهاد می کنید؟ لطفا آن را با ما و سایر خوانندگان کلیک به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...