بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در خراسان جنوبی گشایش یافت


بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در خراسان جنوبی گشایش یافت

بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان خراسان جنوبی با حضور 60 مجموعه اقتصادی از پنج استان کشور در بیرجند گشایش یافت.

حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی، شامگاه چهارشنبه 3 آذر در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان از موضوعات اساسی است که بر همه حوزه‌ها اثرگذار بوده و با تولید، اشتغال و مسکن ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در شرایط فعلی که دولت موضوع تحویل سالانه یک میلیون واحد مسکونی را در برنامه دارد، توجه به صنعت ساختمان می‌تواند نیازها را مرتفع سازد.

وی عدم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را ضعف استان عنوان کرد و گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید فرصت‌ها و مزیت‌های خراسان جنوبی را معرفی کنیم.

استاندار خراسان جنوبی نمایشگاه‌ها را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد: شیوع کرونا به‌زودی مهار شود تا شرایط برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی از فرصت‌های استان فراهم شود.

وی گفت: حوزه‌های اجرایی، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و سایر حوزه‌ها باید برای معرفی محورهای توسعه‌ای استان از هر فرصتی استفاده کنند.

غلامحسین حسینی، رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی نیز گفت: بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در فضایی به مساحت بیش از ۶ هزار متر مربع با حضور ۶۰ مجموعه اقتصادی فعال در صنعت ساختمان از استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان برپا شد.

وی افزود: با همکاری ستاد کرونا و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تمهیدات لازم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، غربالگری با استقرار تیم پزشکی و توزیع ماسک رایگان و مواد ضد عفونی در مبادی ورودی سالن به‌صورت جدی اجرا می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان از سوم تا ششم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند دایر است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان