توسعه روستاهای خلخال نیازمند مشارکت مردم در اجرای طرح‌هاست


توسعه روستاهای خلخال نیازمند مشارکت مردم در اجرای طرح‌هاست

اردبیل_ایرنا_سرپرست فرمانداری خلخال گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی به امر توسعه و عمران روستاهای این شهرستان کمک می‌کند.

مسعود یگانه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی اجرا شده با مشارکت مالی مردم روستای وارث آباد از توابع بخش مرکزی خلخال اظهار کرد:با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی در حال حاضر افزایش سطح مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمرانی روستاهای منطقه زمینه را برای توسعه عمرانی این روستاها فراهم ساخته است .

وی افزود:در سال جاری و با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معابر داخل این روستا سنگ فرش و بهسازی شده که ۶۰۰ میلیون ریال از اعتبار هزینه شده از محل اعتبار دهیاری روستا و ۹۰۰ میلیون ریال نیز از محل مشارکت مالی اهالی تامین شده است.

یگانه اظهار کرد:علاوه بر این راه روستای وارث آباد خلخال با مشارکت اهالی این روستا و همکاری نزدیک با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در سال جاری به طول ۵ .۳ کیلومتر زیرسازی شده و هم اکنون آماده آسفالت‌ریزی است.

وی بیان کرد: مشارکت اهالی روستای وارث آباد الگویی تمام عیار از آبادانی و همت اهالی برای سایر روستاهای شهرستان خلخال است.

سرپرست فرمانداری خلخال اضافه کرد: برای اجرای عملیات آسفالت این راه روستا اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که تلاش می‌شود اعتبار یاد شده از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی و اعتبارات در اختیار نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعتبارات بنیاد علوی در حوزه راهداری تامین شود.

یگانه گفت:همت اهاالی روستای ۲۵ خانواری وارث آباد خلخال برای سنگفرش ،بهسازی راه ،اجرای طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی موجب آبادانی و توسعه این روستا شده و انتظار می رود سایر دهیاران و اهالی روستاهای این شهرستان نیز حرکت اهالی روستای وارث آباد را الگویی برای عمران روستای خود قرار دهن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس