گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی شد


گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی شد

بوشهر- ایرنا- همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته بسیج گلزار مطهر شهدای بوشهر با حضور استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح و مردم و مسئولان این استان غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهدای گرانقدر این سرزمین یادگاران عزت، مردانگی، شرف و شور عاشقانه در میدان‌های دشوار و طاقت فرسای نبرد با رژیم بعث عراق هستند.

سردار علی رزمجو افزود: شهدا صادق ترین و خالص ترین فرزندان این مرز و بوم هستند که با خون خود از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی محافظت کردند.

وی بیان کرد: امروز نیز مردم در ادامه راه شهدا در قالب نیروهای بسیج از این نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است، پشتیبانی و در مقابل توطئه دشمن محافظت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهدا سند واقعی روحیه ایثار و فداکاری ملت قهرمان و سلحشور ایران هستند و این ملت همواره خود را مدیون خون شهدا می‌دانند و در مسیر آنان گام برمی‌دارند.

رزمجو یادآور شد: تقدیم بیش از ۲ هزار شهید، صدها آزاده و جانباز بیانگر نقش آفرینی مردم استان بوشهر در هشت سال جنگ تحمیلی و جانفشانی در راه دفاع از مرز وبوم و آرمان های انقلاب اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها