3 مدال بانوان کاراته‌کا ناشنوا کرمانشاه در رقابتهای جهانی


3 مدال بانوان کاراته‌کا ناشنوا کرمانشاه در رقابتهای جهانی

سرپرست هیات ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه از کسب سه مدال توسط بانوان کاراته کا کرمانشاهی در رقابت های جهانی تهران خبر داد.

توران قره ویسی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی جهان کاراته ۲۰۲۱ ناشنوایان به میزبانی تهران، اظهار کرد: در این رقابت ها تیم ملی کاراته بانوان ایران با عملکردی بسیار خوب با حضور چهار ورزشکار کرمانشاهی توانست بر جایگاه نخست قرار گیرد.

وی ادامه داد: از استان کرمانشاه شش بانوی کاراته کا به اردوهای آمادگی پیش از شروع رقابت های جهانی دعوت شده بودند که در اردوی نهایی چهار نفر به عضویت تیم ملی برای حضور در این رقابت ها درآمدند.

سرپرست هیات ورزش ناشنوایان کرمانشاه از بهاره صفری، پروین یاره، ناهید امیری و بیتا جواهری به عنوان چهار بانوی کاراته کا کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی تهران نام برد و افزود: بهاره صفری دارنده دومدال برنز از دو دوره المپیک ناشنوایان در این مسابقات به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو نتوانست مدالی کسب کند.

وی به کسب دو مدال نقره پروین یاره و ناهید امیری در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: این دو ورزشکار نیز در بخش کاتا در المپیک 2017 ناشنوایان ترکیه دومدال نقره گرفته بودند که امسال نیز در رقابت های جهانی تهران دو مدال نقره کسب کردند.

قره ویسی ادامه داد: بیتا جواهری دیگری بانوی ملی پوش کرمانشاهی در این رقابت ها در بخش کومیته صاحب گردن آویز طلا شد.

به گفته این مسئول این بانوی ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های المپیک ترکیه مدال برنز گرفته بود.

سرپرست هیات ناشنوایان کرمانشاه در ادامه اعلام کرد: زهرا ابراهیمی یکی از بانوان کاراته کای کرمانشاهی است که برای حضور در رقابت های جهانی تهران به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، اما باتوجه به اینکه در جبهه مقابله با بیماری کرونا در بیمارستان گلستان مشغول به خدمت و ایثارگری است، به اردوی تیم ملی نرفت.

وی با بیان اینکه رقابت های جهانی کاراته ناشنوایان در بخش مردان همزمان با رقابت های بخش بانوان برگزار شد، عنوان کرد: متاسفانه با توجه به عدم فعال بودن کاراته بخش آقایان در کرمانشاه، نماینده ای در تیم ملی نداشتیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...