دستگیری 58 متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند


دستگیری 58 متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 58 متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های اجرایی پلیس در یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ احمد ساکی اظهار کرد: پلیس شهرستان نهاوند با هدف ارتقاء آرامش شهروندان و به‌منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره‌گیری از توان و ظرفیت پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان را اجرا کرد.
وی ادامه داد: در این طرح انتظامی هم‌چون دیگر طرح‌های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ساکی بیان کرد: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می‌توان به کشف ۲۵فقره انواع سرقت، توقیف ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و ۲۸ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم و ۴۵۰ گرم انواع مواد مخدر اشاره کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این‌که تعداد ۵۸ نفر متهم در این طرح و در حوزه‌های مختلف جرم شامل ۹ نفر سارق، ۳۷معتاد و خرده فروش و ۱۲ نفر در حوزه سایر جرایم دستگیر شده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده‌های قضائی جداگانه‌ای تشکیل و در حال رسیدگی می‌باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر