لزوم ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه


لزوم ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد ‌گفت: بسیج و مردم جدای از یکدیگر نیستند و لازم است فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه رواج یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمدرضا عظیمی زاده ظهر امروز ‌در نشست شورای پایگاه مقاومت امام هادی (‌ع) سازمان همیاری شهرداری های استان با بیان اینکه تشکیلات بسیج که به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت از متن مردم تشکیل شده، اظهار کرد: این هنر حضرت امام (‌ره) بود و در حقیقت بیانگر این مهم است که بسیج جدای از مردم و مردم جدای از بسیج نیستند.

وی ادامه داد: لازم است فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه ترویج ‌یابد و رسالت اصلی پایگاه مقاومت امام هادی علیه السلام سازمان همیاری شهرداری های استان نیز باید این باشد که رفتار خدمت صادقانه و بی منت به مردم را در بین کارکنان سازمان گسترش دهد.

عظیمی زاده افزود: در موضوع شیوع بیماری کرونا و واکسیناسیون مردم در برابر این ویروس شاهد بودیم که در کنار کادر بهداشت و درمان، بسیجیان به میدان آمدند و نشان دادند که در کنار مردم هستند و برای حفظ سلامت جامعه حضوری ایثارگرانه و موثر دارند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان تصریح کرد: از شاخصه های رفتاری یک بسیجی، چهره خندان، اخلاق خوب و رفتار نیکوست که این نوع رفتار موجب جذب مردم به تشکیلات بسیج می شود.

عظیمی زاده الگوی چنین رفتاری را سردار شهید، شهید سلیمانی دانست و گفت: شاهکار زندگی سردار سلیمانی جذب مردم با رفتارش بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان در پایان سخنان خود تاکید کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان است.

در ابتدای این نشست مهدی دهستانی مسئول پایگاه مقاومت امام هادی (‌ع)‌ سازمان همیاری شهرداری های استان گزارشی از فعالیت های پایگاه ارائه داد و بر بصیرت افزایی و آموزش نیروی انسانی فعال در این حوزه تاکید کرد.

46

کد خبر 1576413

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403