بانوی والیبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد


بانوی والیبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

قزوین – ایرنا – دبیر هیات والیبال استان قزوین گفت:میکا لشگری بازیکن ضیاءآبادی به اولین اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر کشور دعوت شد.

اسدالله شاهمرادزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:رقابت های انتخابی نفرات برتر برای دعوت به اردوی تیم ملی با حضور ورزشکاران دختر از سراسر کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: این ورزشکار قزوینی در کنار ملی پوشان باید تمرینات جدی خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی زیر نظر میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر و کادر فنی سپری کند تا در صورت انتخاب نهایی در ترکیب تیم ملی نوجوانان راهی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۲۲ شود.

این مسوول گفت: از میان افراد دعوت شده به این اردو ۴۰ نفر انتخاب می شوندو در نهایت از میان افراد برگزیده نیز تا خرداد ۱۴۰۱، ۱۲ نفر برای اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب خواهند شد.

این مسوول با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در والیبال بانوان قزوین،افزود: در فصل جاری لیگ برتر، سه بازیکن قزوینی به نام های زهرا صالحی، زهرا اشرلو و محدثه محمدبیگی در تیم لیگ برتری جوانان زرتشتی یزد حضور یافته اند.

وی همچنین با اشاره به والیبالیست های مرد استان که در لیگ دسته اول کشور حضور یافته اند، اضافه کرد: هم اکنون پوریا و پیمان نودوز پور در تیم سروقامتان همدان، فردین قلعه قوند در گل گهر سیرجان، علیرضا آقامجیدی و نوشهر علی چگینی در ستاره طبرستان، امیر حسین کاتبی در قارتال سرعین و محمد احمدی نیا در شهداب جوان یزد در لیگ دسته اول باشگاه های کشور بازی می کنند.

شاهمرادزاده گفت: رشته والیبال در قزوین ظرفیت ها و استعدادهای زیادی دارد و جزو رشته های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان به شمار می رود که در صورت حمایت و همراهی مسوولان شاهد درخشش این ظرفیت ها خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...