مشکلات کارگران معدن منوجان از طریق مجلس و وزارت صمت پیگیری می‌شود


مشکلات کارگران معدن منوجان از طریق مجلس و وزارت صمت پیگیری می‌شود

جیرفت - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های منوجان، فاریاب، قلعه‌گنج، کهنوج و رودبارجنوب در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات کارگران معدن منوجان از طریق مجلس و وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

منصور شکرالهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مشکل کارگران معدن منوجان را طرح طبقه بندی شغلی عنوان کرد و افزود: از رئیس جمهوری محترم، وزیر و ریاست مجلس درخواست دارم برای رفع مشکل کارگران معدن آسمینون منوجان ورود کنند.

وی از رایزنی با معاون معدنی و پارلمانی وزیر صمت برای رفع مشکل کارگران معدن آسمینون منوجان خبر داد و اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع، مشکل را از طریق ارتباط با مسئولان پیگیری کردم لذا امیدوارم هر چه سریعتر مشکل این کارگران برطرف شود.

شکرالهی با بیان اینکه کارگران معدن آسمینون منوجان صبح روز گذشته با حضور در جاده بین المللی منوجان به بندرعباس این محور را مسدود کردند اظهار داشت: رفع مشکلات این کارگران در دستور کار قرار دارد.

فرماندار منوجان نیز از پیگیری مشکلات کارگران معدن کرومیت آسمینون خبر داد و گفت: نماینده کارگران معترض به اجرای طرح طبقاتی مشاغل در نشست شورای تامین منوجان حضور یافته است.

محمد محمودی افزود: کارگران معدن منوجان خواستار اجرای طرح طبقاتی مشاغل هستند که رفع این مشکل در حال پیگیری است.

معدن آسمینون منوجان به عنوان یکی از معادن مهم کرومیت کشور در شهرستان منوجان و در جنوبی ترین منطقه در استان کرمان قرار گرفته است.

معدن آسمینون جزو محدود معادن سنگ کرومیت کشور و از مهمترین ذخایر استراتژیک این فلز در خاورمیانه محسوب می‌شود و نقش مهمی در صنایع کشور به خصوص تولید فولاد ضد زنگ دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس