یک ماه فرصت به دستگاه‎‌های مسئول برای تامین آب شهرک صنعتی شیراز


یک ماه فرصت به دستگاه‎‌های مسئول برای تامین آب شهرک صنعتی شیراز

شیراز- ایرنا- استاندار فارس از شرکت آب و فاضلاب شیراز و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خواست طی بازه زمانی یکماهه برای تامین آب شهرک صنعتی این کلانشهر اقدام کنند.

برپایه مطلب ارسالی روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، محمد هادی ایمانیه که در پنجاهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان فارس سخن می گفت ادامه داد:‌ شرکت آبفا و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تنها یک ماه فرصت دارند تا زمینه امضای تفاهم نامه برای تامین آب شرب و آب صنعتی مورد نیاز شهرک صنعتی را تامین کنند.
وی بیان کرد: هزینه آبی که قرار است به شهرک صنعتی برسد براساس تعرفه صنعتی خواهد بود.

در این جلسه همچنین تصویب شد که شرکت شهرک های صنعتی و آبفای شیراز ظرف مدت یک ماه تفاهم نامه ای در خصوص تامین آب شرب، مصرفی و فضای سبز شهرک صنعتی و شیوه آبرسانی تا در واحدها را تعیین و به دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارسال کنند.

برق و خسارت، امکان شکایت

یکی از مصوبات جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی فارس این بود که جلسه ای با حضور دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، ادارات برق، اتاق بازرگانی و تعدادی از واحدهای صنعتی استان برگزار و تدابیری اندیشیده شود که چنانچه بدون اطلاع قبلی قطعی برق صورت گیرد واحدهای صنعتی حق شکایت از ادارات برق استان را داشته باشند.

اداره توزیع برق شیراز جدول قطعی برق با برنامه و بدون برنامه در طول تابستان ۱۴۰۰ تهیه و به استانداری اعلام کند. همچنین موضوع قطعی برق به موقع و از قبل به واحدها اطلاع رسانی شود و گزارش خسارات وارده به صنایع استان که توسط اتاق بازرگانی فارس تهیه شده است به شورای گفت و گوی ملی اعلام و از طریق دبیرخانه ملی این شورا پیگیری شود.
کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی فارس جلسه ای با حضور هتل ها و اقامتگاه های بخش خصوصی، میراث فرهنگی و سازمان های ذیربط برگزار و مشخص کند که چه تعداد از اقامتگاه ها به بخش خصوصی واگذار شده و چه تعداد با وجود آنکه مختص مراکز دولتی هستند، خدمات عمومی نیز ارائه می دهند و گزارش آن در جلسه آتی شورا مطرح شود.
جمال رازقی رئیس اتاق بازرگانی فارس در این جلسه گفت:‌ ما در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس تلاش می کنیم مشکلات اقتصادی استان را احصا و موانع آن را برطرف کنیم و شاهد رونق تولید، اشتغال، اقتصاد و صادرات و بهبود فضای کسب و کار استان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس