136 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد داراب شد


136 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد داراب شد

شیراز- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد فارس در سفر به داراب 136 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را در این شهرستان افتتاح کرد و تحویل خانواده های نیازمند داد.

محمد بذرافشان پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت:ارزش این واحدهای مسکونی ۳۳۰ میلیارد ریال است که به همت کمیته امداد حضرت امام (ره)، خیرین؛ بنیاد مسکن استان و گروههای جهادی ساخته و تحویل مددجویان فاقد مسکن شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم تا پایان امسال ۷۰ واحد مسکونی دیگر نیز در شهرستان داراب افتتاح می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس در ادامه به اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح های اشتغال در داراب از جمله افزایش دو برابری تخصیص اعتبار تسهیلات اشتغال شهرستان نسبت به سال گذشته ، اشاره کرد و گفت: این طرح ها سبب رونق تولید و استقلال مالی و توانمندی مددجویان می شود که می تواند وابستگی آنها به این نهاد را برطرف نماید.

بذرافشان در خصوص تامین جهزیه نوعروسان تحت پوشش و نیازمند نیز گفت: به کمک خیرین و مراکز نیکوکاری در یکسال گذشته بیش از ۱۵۵ مورد جهزیه به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد ریال تامین و تحویل شده است.

وی در این سفر ۳۰ واحد مددجویی را در بخش های رستاق و فورگ داراب افتتاح کرد و همچنین به صورت سرزده از چندین خانواده نیازمند که در منطقه کوهستان داراب ساکن بودند بازدید و دستورات لازم جهت تامین وسایل و لازم و ضروری برای آنها صادر کرد.

بذرافشان به اشتغالزایی صورت گرفته در سال گذشته و امسال داراب نیز اشاره کرده و گفت: ۳۰۰ مورد اشتغال در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال و پیش بینی ۶۰۰ مورد اشتغال با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در اداره داراب و همچنین ۱۰۰ مورد اشتغال با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در بخش های رستاق و فورگ گوشه ای از عملکرد کمیته امداد در شهرستان داراب است.

داراب در شرق فارس است و فاصله آن تا شیراز حدود ۲۲۵ کیلومتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها