2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه افتتاح شد


2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- 2 واحد تولیدی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی زاهدان - میرجاوه افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحد تولیدی ساتین سلامت هامون در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع ساخته شده و انواع محصولات سلولزی را با ظرفیت تولید سالانه ۶۲۰ تن و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال تولید می کند.

علیرضا راشکی گفت: این واحد تولیدی برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: واحد تولیدی تیرچه صنعتی فایکو نیز با ظرفیت تولید سالانه سه هزار تن و سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این واحد تولیدی برای ۲۸ نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی زاهدان - میرجاوه در سال ۶۹ آغاز شد و این شهرک با مساحت ۹۳۲ هکتار و فاز عملیاتی ۴۴۶ هکتار در کیلومتر سه جاده زاهدان - میرجاوه قرار دارد.

راشکی افزود: تاکنون ۲۰۴ واحد با سرمایه گذاری ۲ هزارو ۳۵۷ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال چهار هزارو ۴۸۶ نفر در این شهرک به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: در این شهرک تصفیه خانه آب، ایستگاه آتش نشانی، پایگاه اورژانس، پارک شهرک صنعتی، سالن ورزشی چند منظوره، زمین ورزشی و تنیس، مرکز خدمات فناوری و کسب و کار و بارانداز اختصاصی راه آهن مستقر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان به شهرک صنعتی کارگاهی نیز اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این شهرک در سال ۷۰ آغاز شد و با مساحت و فاز عملیاتی هر کدام ۷۴ هکتار در شمال غرب زاهدان وروردی شهر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرک با ۷۳۱ واحد بهره برداری و سرمایه گذاری هزارو ۳۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۲ هزارو ۷۰۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

راشکی بیان کرد: در این شهرک ایستگاه آتش نشانی، دفتر شهرک صنعتی و پایگاه اورژانس مستقر است.

وی گفت: طبق برنامه ابلاغی سالجاری ۳۰ واحد کارگاهی در دستور کار معاونت فنی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان است که در ۲ شهرک کارگاهی زاهدان و شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه مجموعا ۴۹ سوله کارگاهی در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واحد کارگاهی آرمین لوله شرق در شهرک کارگاهی زاهدان نیز بازدید کرد.

این واحد کارگاهی با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پی وی سی و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع فعالیت می کند.

این واحد کارگاهی برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد