کسب رتبه اول در جشنواره پژوهش‌سراهای کشور توسط بچه‌های مسجد


کسب رتبه اول در جشنواره پژوهش‌سراهای کشور توسط بچه‌های مسجد

خاور با اشاره به برگزاری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای کشور گفت: «علی چنانی گوهر» از کانون قاسم بن الحسن(ع) روستای بهادل شهرستان کرخه موفق به کسب رتبه اول گزارش هوافضا در این جشنواره شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «علی خاور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از کسب رتبه اول گرایش هوافضا توسط «علیرضا چنانی گوهر» عضو کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن روستای بهادل شهرستان کرخه در دومین جشنواره علمی پژوهشی، پژوهش سراهای کشور خبر داد.

مدیر کانون قاسم بن الحسن(ع) روستای بهادل شهرستان کرخه ادامه داد: در این راستا طی مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان کرخه از این دانش آموز نخبه تقدیر به عمل آمد.
وی در ادامه افزود: کسب مقام اول از سوی علی چنانی گوهر، در گرایش هوا فضا از افتخارات علمی پژوهشی کانون ما محسوب می شود و جرقه ای برای تلاش بیشتر اعضای کانون فرهنگی هنری در زمینه‌های علمی محسوب می شود.
خاور در پایان گفت: هیچ عملی مانند پژوهش نیست و امر پژوهش در ایران اسلامی، پا به پای جوامع علمی دنیا حرکت می‌کند و بچه های مسجد و کانون نیز همگام با پژوهشگران سراسر استان و کشور در حال حرکت و تکامل است.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال