بیش از100 برنامه هفته بسیج در خلخال اجرا شد


بیش از100 برنامه هفته بسیج در خلخال اجرا شد

اردبیل _ایرنا_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: بیش از 100 برنامه در قالب 30 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی‌،اقتصادی ،سیاسی و عقیدتی در ایام هفته بسیج در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش ایرنا ،سرهنگ جهانبخش عطایی روز پنجشنبه در آئین گلباران مزار شهدای خلخال اعلام کرد: از آغاز ایام هفته بسیج امسال بخشی از ۲۰۰ برنامه پیش‌بینی شده برای ایام این هفته و با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی جامعه اجرا و بخشی نیز تا پایان هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج امسال خلخال شامل برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش پیاده‌روی با خانواده، اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی و درمانی به مناطق محروم روستایی، برپایی میز خدمت در روستاهای شهرستان، برپایی بیمارستان صحرایی در شهر کلور مرکز بخش شاهرود و برپایی چادر سلامت در نقاط مختلف شهر و همچنین اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای منطقه است.

سرهنگ عطایی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج امسال را تجمع بزرگ بسیجیان خلخال در سوم آذرماه در محل مصلای نماز امام خامنه‌ای این شهر اعلام و از حضور گسترده بسیج اقشار در این برنامه قدردانی کرد.

وی با اشاره به تحرکات اخیر دشمن اظهار کرد: دشمن ۲ هدف عمده را دنبال می‌کند که اولین آن حضور در منطقه و دومین آن نفوذ در کشور است اما دشمنان مطمئن باشند تا وقتی روحیه بسیجی در روح ملت ایران جاری است هیچ کشوری نمی‌تواند بر عزم و اقتدار این ملت غلبه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال به فعالیت‌های عرصه بسیج در حوزه تحقق فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در سال جاری علاوه بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دوره های آموزش کارآفرینی و مهارت در رشته‌های دوازده‌گانه بسیج سازندگی برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و درمراسی که در محل گلزار شهدای خلخال برگزار شد مزار شهدای این شهر غباروبی،گلباران و عطر افشانی شده و جمعی از مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدا و جانبازان با آنها دیدار کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص