استاندار قزوین: بهبود شرایط اقتصادی کشور از اولویت‌های اصلی دولت است


استاندار قزوین: بهبود شرایط اقتصادی کشور از اولویت‌های اصلی دولت است

قزوین-ایرنا - استاندار قزوین گفت: بهبود شرایط اقتصادی کشور در کنار تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی دولت به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز پنجشنبه در نشست با امام جمعه بویین زهرا که در جریان نخستین سفر وی به این شهرستان انجام شد،افزود: آسیب های اجتماعی می تواند انقلاب اسلامی را صدمات جدی به انقلاب و نظام وارد کند بنابراین باید تلاش برای کاهش و رفع آنها به طور جدی در دستور نهادها و دستگاه های فرهنگی قرار بگیرد.

استاندار قزوین گفت: قزوین در خیلی از شاخص های اقتصادی از جمله در بخش اشتغال از وضعیت بهتری نسبت به شاخص های اجتماعی برخوردار است که این موضوع نشان می دهد باید در عرصه های فرهنگی و اجتماعی کارهای بیشتری انجام دهیم.

اعلایی اظهار داشت: قزوین به دلیل شاخص های اقتصادی خوبی که دارد می تواند در برخی حوزه ها از جمله تامین کالاهای اساسی علاوه بر تامین نیازهای خود، کمک حال کشور نیز باشد.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج،گفت: بسیجی بودن یعنی به انقلاب و نظام و آرمان های آن تعلق خاطر ویژه داشتن و بسیجیان نسبت به جامعه و نظام یک نگاه متعهدانه ارزشمند دارد.

وی در ادامه از بویین زهرا به عنوان شهرستانی مهم در عرصه های اقتصادی و کشاورزی نام برد و گفت: با توجه به کشت موفق پسته و توسعه باغات آن و ارزش افزوده ای که این فعالیت برای شهرستان داشته باید کشاورزان منطقه به موضوع بهره وری آب نیز دقت ویژه ای داشته باشند.

استاندار قزوین گفت: مصرف بی رویه و بالای آب برای هیچ فعالیتی توجیه اقتصادی ندارد بنابراین باید رعایت الگوی مصرف را به طور جدی مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه بویین زهرا نیز در این دیدار گفت: مردمان بویین زهرا مومن، انقلابی و ولایتمدار هستند و افتخار ماست که در خادم آنان باشیم.

وی اظهار داشت: همفکری و انسجام بالا و مثال زدنی بین مسوولان برای کمک به رشد و توسعه این شهرستان حاکم است و در حوزه اشتغال وضعیت مناسبی داریم تا جایی که از دیگر استان ها نیز نیروهای کار به این شهرستان مراجعه می کنیم.

امام جمعه بویین زهرا افزود: ما هرچه در توان داریم برای کمک به مسوولان استان در جهت پیشبرد اهداف دولت و نظام در اختیار می گذاریم.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدا را نیز گرامی داشت و گفت: شهدا به جامعه حیات و زندگی دوباره بخشیدند و امیدواریم توفیق زنده نگه داشتن نام و راه آنان را داشته باشیم.

شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟