استاندار قزوین: بسیج حافظ عزت و عظمت انقلاب اسلامی است


استاندار قزوین: بسیج حافظ عزت و عظمت انقلاب اسلامی است

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: بسیج حافظ عزت و عظمت انقلاب اسلامی است و بسیجیان همواره در مسیر پاسداری و صیانت از ارزش‌های نظام و تقویت اقتدار آن گام برمی‌دارند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی در مراسم غباروبی مزار شهدا و حضور در جمع بسیجیان شهرستان بویین زهرا همزمان با هفته بسیج افزود: مسیر بسیج، مسیر عزت، اقتدار و عظمت برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تبریک هفته بسیج،اظهار داشت: مسیری که بسیجیان آنرا برگزیده اند مقابله با مستکبران و دفاع از مستضعفان و آزادگان است ودر نهایت به عدالت جهانی منجر خواهد شد.

استاندار قزوین با اشاره به شهادت یکی از سربازان خطه بویین زهرا در نبرد با اشرار در مرزهای غربی کشورمان،گفت: تقدیم این شهدا نشان می دهد، نیروهای مسلح همچنان در راه حفظ نظم و امنیت این مرز و بوم جانفشانی می کنند.

اعلایی همچنین گفت: برکات و ثمرات بسیج در کشورمان و فراتر از مرزهای آن قابل لمس و مشاهده است.

وی با بیان اینکه ما ملتی شهیدپرور هستیم و عزت و اقتدار میهن اسلامی مان به برکت خون پاک شهدا به دست آمده است،افزود: راه شهدا در این کشور با قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا نیز گفت: بسیج مظهر مردم سالاری دینی می باشد و پاره تن مردم است.

سرهنگ غلامرضا مهرعلیا اظهار داشت: بسیج نیروی مقتدر مردمی است که در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام خالصانه قدم برمی دارد.

وی یاد و خاطره شهدا را نیز گرامی داشت و از آنان به عنوان ستاره های همیشه فروزان دفاع از حق برابر باطل یاد کرد و گفت: تا جان در بدن داریم رهرو راه شهدا و امام شهدا هستیم.

مهرعلیا با بیان اینکه برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام هزاران شهید تقدیم شده است،افزود: شهدا امروز ناظر اعمال و رفتار ما هستند و باید راه آنان را برای افزایش اقتدار و سربلندی میهن مان ادامه دهیم.

در این مراسم نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار بویین زهرا و جمعی از نیروهای انتظامی و نظامی و بسیجیان این شهرستان نیز حضور داشتند.

استاندار قزوین به منظور حضور در آئین تشییع و خاک سپاری شهید مهدی محروم که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی در هفته جاری به فیض شهادت نائل شد، به شهرستان بویین زهرا سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...