گلزار شهدای گنبدکاووس عطرافشانی شد


گلزار شهدای گنبدکاووس عطرافشانی شد

گنبدکاووس - ایرنا - مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهیدان گنبدکاووس به‌مناسبت بزرگداشت هفته بسیج (29 آبان تا پنج آذر) باحضور فرماندار، مدیران ادارات و نهادها، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی مستقر دراین شهرستان و جمعی از خانواده‌های معظم شاهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار شد، شرکت کنندگان با عطرافشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و امنیت این شهرستان مرزی را گرامی داشته و با آرمان‌های این شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین دراین مراسم مسوول واحد تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهدا نزد خدا روزی می‌خورند و باریتعالی زیارت قبور آنها را یکی از ۶ مکان برگزیده روی زمین قرار داده است.

حجت الاسلام هادی برزنونی با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان افزود: از نکات مهم در وصیت نامه شهدا که دغدغه آنها نیز بوده، تبعیت از منویات رهبری انقلاب است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

گلزار شهدای گنبدکاووس عطرافشانی شد

همچنین به‌مناسبت بزرگداشت هفته بسیج نام خیابان‌ "دلگشا شمالی" شهر گنبدکاووس به نام شهدای اصناف تغییر کرد و مراسم رونمایی از تابلوی جدید این خیابان با حضور فرماندار ویژه و برخی مدیران این شهرستان برگزار شد.

مهدی عبدلی رییس اتاق اصناف گنبدکاووس درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت که تغییر نام این خیابان پس از تصویب در شورای اسلامی شهر، در شورای ترافیک شهرستان نیز مصوب شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان تاکنون قریب به ۵۲۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه