انتصاب مدیران انقلابی و ارزشی از انتظارات روحانیت در فارس است


انتصاب مدیران انقلابی و ارزشی از انتظارات روحانیت در فارس است

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه تغییر و تحول در مدیریت‌ها به نحو مطلوب و با مدیران انقلابی و ارزشی از انتظارات روحانیت است، گفت: باید نیروهای انقلابی و توانمند در انتصابات مورد نظر قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام محی‌الدین حائری پنج‌شنبه ۴ آذر در نشست جامعه روحانیت شیراز که با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس و استاندار این استان برگزار شد، گفت: در دولت قبل به حرم‌های مطهر ظلم شد.

او گفت: طرح توسعه ۵۷ هکتاری در شیراز باید انجام و در این دولت حمایت مضاعفی از حرم‌های مطهر انجام شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ادامه داد: در شش ماه پایانی سال گذشته و ابتدای امسال دولت قبل ۱۳۵ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی استقراض داشته؛ ۵۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت است که باید در این دولت پرداخت شود.

طاهری‌ همچنین با بیان اینکه تورم در مدت شش ماه تا یک سال خود را نشان می‌دهد، گفت: امسال دولت می‌توانسته ۹۰ هزار میلیارد تومان اوراق چاپ کند که ۸۰ هزار میلیارد تومان در دولت قبل چاپ شده و برای این دولت فقط ۱۰ هزار میلیارد تومان باقی مانده است.

او با بیان اینکه روحانیون باید به این مسائل آگاهی داشته باشند، افزود: این دغدغه را همه داریم که باید تورم کنترل شود اما تورم و دیگر مشکلات اقتصادی در این دولت ایجاد نشده است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه تغییر و تحول در مدیریت‌ها به نحو مطلوب و با مدیران انقلابی و ارزشی از انتظارات روحانیت است، تاکید کرد: البته نباید مدیران اتوبوسی عوض شوند اما برخی از مدیران هستند که اعتقادی به ارزش‌های انقلاب ندارند و باید نیروهای انقلابی و توانمند در انتصابات مورد نظر قرار بگیرند.

طاهری افزود: مدیران برای خودشان حریم امن درست نکنند، مدیری که توان شنیدن یک کلمه انتقاد را ندارند نباید مدیر باشد، در اتاق مدیران به روی مردم باز باشد اگر بخواهند انتقاد کنند و حرف بزنند بدون ترس و با جرات با مدیران صحبت کنند.

او با بیان اینکه ساختارها و زیرساخت‌های استان باید اصلاح شود، عنوان کرد: مشکلات برق و آب در استان به زیرساخت‌ها برمی‌گردد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: به فارس ظلم شده به گونه‌ای که ۷۰ درصد از صنایع یا تعطیل است یا نیمه تعطیل و برای این استان ننگ است که این همه افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی باشد اگر کارخانه‌ها راه بیفتد نیازی به خیریه‌ها و دستگاه‌های حمایتی نیست.

طاهری با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی استان، آب است خاطرنشان کرد: استفاده از آب‌های زیرزمینی و غیرمجاز نتیجه‌اش فرونشست در استان است و تنها راهش انتقال آب از خلیج فارس به استان است.

او اضافه کرد: استان فارس بین ۱۲ تا ۱۵ درصد غذای کشور را تامین می‌کند اما عدم صنایع تبدیلی و فرآوری سبب شده صنعت کشاورزی در استان دچار مشکل شود و مشکلات کشاورزی و روستاها سبب افزایش حاشیه‌ها در شهرها شده است‌.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر اتصال فارس به دریا گفت: این امر مصوبه شورای عالی امنیت است و انتظار است که این مصوبه عملی شود و استانداری این معنا را با همکاری نمایندگان مجلس دنبال کند. همچنین بازرسی ادارات را انجام دهید با متخلف هم برخورد شود.

طاهری تاکید کرد: توسعه حرم‌ها و اجرایی شدن طرح ۵۷ هکتاری از دیگر انتظارات است در دولت قبل به حرم‌ها ظلم شد انتظار است که حمایت مضاعف در این دولت از حرم‌های مطهر بشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...