ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه است

خرم‌آباد - ایرنا - استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است چراکه باید به عنوان یک الگو برای نسل جوان معرفی و تبیین شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خدایی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امروز خودشناسی و خودسازی از وظایف مهم بسیجیان است و تنها با الگوی شهدا می‌توان از مشکلات عبور کرد بنابراین باید فرهنگ شهدا برای جوانان ترویج شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید نسبت به بیت المال حساس باشند گفت: فرهنگ شهدا باید توسط مدیران اجرایی شود و ایجاد اشتغال برای جوانان در دستور کار آنها باشد.

وی ادامه داد: فرزندان به عنوان تربیت یافته خانواده وارد دانشگاه می‌شوند بنابراین والدین باید در تربیت قرآنی فرزندان خود تلاش کنند چراکه قرآن مهارت گفتگو را می‌آموزد.

وی افزود: همچنین نسبت به بیان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مسوولیت پذیر باشیم و این فریضه مهم را ترویج دهیم چون به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی برپا شده است.

به گزارش ایرنا در این مراسم جمعی از مردم و مسوولان با غبارروبی، قرائت فاتحه و اهدای گل بر مزار شهدا، با آرمان های امام راحل و شهیدان بیعت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم