مقایسه محصولات داتیس با مسترپلاس


 مقایسه محصولات داتیس با مسترپلاس

خرید تجهیزات آشپزخانه برای آنهایی که قصد نوسازی و بازسازی منزل خود را دارند علاوه بر جذابیت خرید همواره با مشغله های فکری زیادی همراه است. خریداران با چالش هایی از قبیل انتخاب برند انتخاب مدل، انتخاب رنگ و البته قیمت دست و پنجه...

خرید تجهیزات آشپزخانه برای آنهایی که قصد نوسازی و بازسازی منزل خود را دارند علاوه بر جذابیت خرید همواره با مشغله های فکری زیادی همراه است.

خریداران با چالش هایی از قبیل انتخاب برند انتخاب مدل، انتخاب رنگ و البته قیمت دست و پنجه نرم می کنند.

ما در این مقاله به معرفی دو برند مطرح آشپزخانه که در سال های اخیر خود نمایی زیادی در بازار ایران کرده اند را پرداخته ایم و راهنمای کاملی از چگونگی انتخاب محصول را گرد آورده ایم.

معرفی محصولات داتیس و راهنمای خرید بهترین محصولات

 مقایسه محصولات داتیس با مسترپلاس

داتیس نام تولید کننده تجهیزات آشپزخانه است که سابقه حضوره جدی اش در ایران به بیش از یک دهه می رسد. داتیس در اویل حضورش با رقابت سنگین با برندهای اخوان و البرز و کن وارد بازار شد و البته راه جدیدی را در پی گرفت.

از ویژگی های بارز محصولات داتیس می توان به تنوع بی نظیر در محصول، منحصر به فرد بودن در تولید، احترام به حقوق مصرف کننده، رقابت پذیری با برندهای خارجی و قیمت گذاری منصفانه اشاره کرد.

گاز داتیس

گاز داتیس از پرفروش ترین محصولات این برند است که در حال حاضر در دو دسته استیل و شیشه با رنگ بندی سفید، مشکی و خاکسری موجود می باشد. از مهمترین مزایای اجاق گاز رومیزی داتیس نسبت به سایر برندها می توان به کیفیت بالای قطعات و راندمان متفاوت این مصحول اشاره کرد.

از پرفروش ترین گازهای رومیزی داتیس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گاز شیشه ای داتیس» DG-522، DG-525، DG-402، DG-203، DG-512-ULTRA، DG-567-ULTRA

گاز استیل داتیس» DS-514، DS-524، DS-534، DS-566

فر داتیس

فرهای داتیس بی اغراق بهترین فرهای توکار آشپزخانه در ایران است. فری با قابلیت مقایسه با برندهای اروپایی همچون آریستون و بوش. از ویژگی های مهم فر داتیس می توان به حجم بالای مخزن، برنامه های پخت ترکیبی، پنل لمسی و دیجیتال، لعاب سلف کلین، و درب شیشه ای دو جداره، نام برد.

فرهای داتیس دارای دسته بندی کارکرد برق و برق و گاز می باشند که در رنگ بندی سفید، مشکی و استیل قابل ارائه است.

از پرفروش ترین فرتوکار داتیس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

فر برقی داتیس» DF-688، DF-673، DF-695، DF-675، DF-655

فر برق و گاز داتیس» DF-672، DF-670، DF-665، DF-622، DF-672-ULTRA

هود داتیس

هود داتیس هم به همراه دو محصول معرفی شده قبلی از مدرن ترین و برترین هودهای آشپزخانه در بازار بوده و از کیفیت و مکش بالایی برخوردار است. از ویژگی های بارز هود آشپزخانه داتیس می توان به ظاهری جذاب، موتور قدرتمند توربو با بدنه فلزی، فیلترهای آلومینومی چند لایه، صدای فوق العاده کم، سیستم روشنایی کم مصرف اشاره کرد.

هود داتیس دارای دسته بندی هود مورب، هود مخفی می باشند.

از پرفروش ترین هود های داتیس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هود مورب داتیس» مدل هرمس، مدل کلاسیک، مدل موزیکال، مدل اسپرینگ، مدل ورتو

هود مخفی داتیس» مدل ناوارو، مدل پیانی، مدل گلوریا سفید و مدل آرو

معرفی محصولات مسترپلاس و راهنمای خرید بهترین محصولات

 مقایسه محصولات داتیس با مسترپلاس

مسترپلاس اما داستان دیگری دارد. مسترپلاس یکی از با سابقه ترین و معروف ترین برندهای بازار ایران است که در با نام ناب استیل شناخته می شود. این برند که به صورت تخصصی اقدام به تولید تجهیزات آشپزخانه می کرد در سال های اخیر با راه اندازی خط تولید خود با نام تجاری مسترپلاس محصولاتی از قبیل گاز رومیزیف هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و فر توکار را روانه بازار ایران کرد.

گاز مسترپلاس

گاز رومیزی مسترپلاس محصول کلیدی این برند است که با کیفیت بالای قطعات و طراحی جذاب روانه بازار شده است. از امتیازات این محصول می توان به مواردی از قبیل شیشه سکوریت شات آلمان، شیرآلات اورکلی اسپانیا و قطعات گازسوز دیفندی و ساباف اشاره کرد که استاندارد گاز مستر را در بالاترین حد خود نگه داشته است. همچنین این دسته از محصولات شامل گازهای شیشه ای، استیل و لعابی می باشند که در رنگ های مختلف به مشتریان عرضه می شود.

از پرفروش ترین گازهای صفحه ای مسترپلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گاز شیشه ای مسترپلاس» G228، G226، G202، G237W ، G227W، G213W

گاز استیل مسترپلاس» G219، G234، G220، G229 ، G231، G211

هود متسرپلاس

هود مسترپلاس نیز مشابه گازش از برترین و به روز ترین محصولات این شرکت است که با استانداردهای روز دنیا مطابقت داشته و به بازار عرضه شده است. هود آشپزخانه مستر را با مزایایی از قبیل موتور قدرتمند فلزی، فیلتر آلومینیومی، صدای سایلنت، طراحی بی نظیر، رنگ بندی متنوع و سنسورهای هوشمند می شناسند. هود آشپزخانه مسترپلاس دارای دسته بندی هود مورب، شومینه ای و مخفی می باشد.

از پرفروش ترین هودهای مسترپلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هود مورب» مدل 904سفید، 905،910،915،

هود شومینه ای» مدلH10، H7، 913،

هود مخفی» H912

فرمسترپلاس

فرتوکار مسترپلاس محصولی دیگر از سبد کالایی مسترپلاس است که با بالاترین کیفیتت روانه بازار شده است. این فر توکار مجهز به آخرین آپشن های روز دنیا بوده و ویژگی هایی از قبیل فن کانوکشن، حجم بالای مخزن فر، شیشه سه جداره، گرید انرژی A ، سیستم یخ زدایی خودکار، قابلیت برنامه ریزی خودکار، و قطعات با کیفیت را شامل می شود.

ازپرفروش ترین فرهای توکار می توان ب موارد زیر اشاره کرد

مدل های O304، O303W، O302، O7003، O301، O7006، O7007

بهترین قیمت خرید محصولات داتیس و مسترپلاس

این محصولات در فروشگاه های زیادی پیدا می شوند. البته روش های فروش آنها بسیار متفاوت است. در برخی فروشگاه ها این برندها را برای تخریب و فروش محصول خود که سود بیشتری داشته عرضه می کنند. در همین راستا این شرکت ها با دایر کردن فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز شرکت اقدام به فروش مستقیم محصولات خود چه به روش اینترنتی و چه به روش حضوری کرده اند.

منبع: مطبخ شاپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403