علت به آتش کشیدن چادر کشاورزان معترض اصفهان در نیمه شب چه بود؟


علت به آتش کشیدن چادر کشاورزان معترض اصفهان در نیمه شب چه بود؟

ساعت 3 و نیم صبحگاه امروز (چهار آذر 1400) چادر تحصن کشاورزان معترض اصفهانی به آتش کشیده شد. نیروی انتظامی عده‌ای را در این رابطه دستگیر کرده است. کشاورزان شرق و غرب اصفهان طی روزهای گذشته با برپایی چادر در بستر زاینده‌رود، خواستار رسیدگی مسئولان به مطالبات آن‌ها در خصوص حقابه و تعیین تکلیف وضعیت […]

کشاورزان شرق و غرب اصفهان طی روزهای گذشته با برپایی چادر در بستر زاینده‌رود، خواستار رسیدگی مسئولان به مطالبات آن‌ها در خصوص حقابه و تعیین تکلیف وضعیت کشت پاییزه بودند. (جزییات اعتراضات کشاورزان اصفهانی)

پس از گذشت دو هفته از حضور و تحصن کشاورزان در بستر زاینده‌رود و حمایت مردم اصفهان از اعتراض کشاورزان، دیروز ۳ آذر ۱۴۰۰ شورای میراب ها و آب‌بران و کشاورزان در بیانیه‌ای از پایان تجمع خود خبر دادند و اعلام کردند با توجه به وضعیت ذخایر آبی به مسئولان فرصت می‌دهند تا اقدامات لازم برای حل مشکلات را در مهلت تعیین شده به انجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اعتراض کشاورزان اصفهانی پایان یافت؟ | مسئولان قول تخصیص آب دادند

اما شب گذشته ساعت ۳ و نیم شب (سحرگاه ۴ آذر) دو چادر عمومی نصب شده در زاینده رود که متعلق به کشاورزان شرق و غرب اصفهان بود به‌طور مشکوکی به آتش کشیده شد.

گفته می‌شود نیروی انتظامی افرادی را که شب گذشته قصد ایجاد ناامنی داشتند دستگیر کرده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، کشاورزان صبح امروز (چهارم آذرماه) به اجتماع خود پایان دادند.‌

ویدیویی از به آتش کشیده شدن چادر کشاورزان معترض اصفهان را ۴ آذر ساعت سه و نیم صبح می‌بینید.

برگرفته از: خبرگزاری دانشجو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس