کانون پرورش فکری کودکان را برای حضوری فعال در جامعه آماده می کند


کانون پرورش فکری کودکان را برای حضوری فعال در جامعه آماده می کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: کانون های پرورش فکری محل مناسبی برای تربیت آیندگان هستند.

علی مصطفوی امروز ۴ آذر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل مناسبی برای تعلیم و تربیت آیندگان هستند کودکانی که در آینده مسئولیت اداره کشور را برعهده خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: انسان موجودی اجتماعی است و بدون حضور در اجتماع نمی تواند به زندگی ادامه دهد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل مناسبی برای تربیت اجتماعی بخش مهمی از جامعه (کودکان و نوجوانان) است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: کانون کودکان را برای حضوری فعال و ارزشمند در جامعه های بزرگتر آماده می کند .

مصطفوی با تاکید به اینکه برنامه های کانون باید تاثیر گذار باشند، خاطر نشان کرد: بی تردید کانون مشکلاتی دارد که باید در کنار برطرف کردن این مشکلات برای اجرای طرح های فرهنگی جدی تر ، به هدف و رسالت اصلی خود که همان پرورش نسل آینده کشور و جلوگیری از بروز برخی آسیب های اجتماعی است، بپردازد.

وی با تاکید به اینکه باید علم و دانش جدید را به کودکان یاد دهیم، یاد آور شد: آینده را کودکان می سازند اگر به درستی تربیت نشوند نه تنها خانواده ها بلکه یک کشور به مشکل بر خواهد خورد.

مصطفوی ادامه داد:فرهنگ و توسعه فرهنگی اهرم اصلی توسعه است که باید به این حوزه بیشتر توجه شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟