مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی معارفه شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی معارفه شد

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: رسالت مهم کانون آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب است.

مهدی علی اکبر زاده امروز ۴آذر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: یکی از رسالت های اصلی کانون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب است.

وی تصریح کرد: باید خانواده ها در کنار مراقبت از جسم کودک ، از روح و روان آنها نیز مراقبت کرده و آنها را در پرورش استعداد هایشان یاری کنند.

علی اکبر زاده توجه به مراکز ، مربیان و اعضای کانون را از مهمترین اولویت های مسئولان کانون اعلام و خاطر نشان کرد: کانون کودکان و نوجوان را در کنار آموزش و پرورش تعلیم و تربیت می کند و آنهارابرای برعهده گرفتن نقش ها در جامعه آماده می کند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یاد آور شد: با توجه به عمق اثر گذاری زندگی شهدا در کودکان و نوجوانان تصمیم بر آن شده موضوع و خاطرات راهیان نو ر را در قالب کتاب تدوین و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

وی اظهار کرد: کانون نهادی است که در جامعه شناخته شده و این یک موقعیت خوبی است که روی برنامه های جدید با اقتضا ی نیتز های روز کار کنیم.

علی اکبر زاده ادامه داد: کانون نیازمند حمایت ها و پشتوانه های مالی، فرهنگی و اجتماعی است تا اثرات ارزشمندی را درجامعه بگذارد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم زهرا آبسوران، به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی معرفی و از زحمات زاهدی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد